Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare "Happy Home" din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017

Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare din septembrie 2017. Credit: UPC / McCann PR

„Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria

adplayers.info

Din luna septembrie, UPC Romania are o noua identitate vizuala si un nou slogan: “Bucura-te de fiecare moment”, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei de la agentia McCann PR. Cu o grafica mai simpla, colorata si moderna, campania de identitate vizuala va fi vizibila in toate mediile in care compania este prezenta. Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula incepand din 4 septembrie si va continua cu o prezenta puternica in online, cinematografe, outdoor si magazinele UPC.

Campania de marketing sustine strategia companiei de a oferi cele mai bune experiente de conectivitate si divertisment clientilor si adreseaza multiplele schimbari in stilul de viata al consumatorilor si in interactiunea lor cu tehnologia. Potrivit reprezentantilor de relatii publice, comunicarea reflecta rolul emotional pe care UPC il are in viata clientilor, fiind alaturi de ei in momentele petrecute alaturi de familie si prieteni, acasa sau la distanta, prin intermediul serviciilor digitale.


Identitatea vizuala inainte de rebranding-ul din septembrie 2017.

HAPPY HOME

Compania lanseaza si o noua promisiune de valoare pentru clienti - HAPPY HOME® - care reuneste cele mai noi tehnologii si servicii digitale UPC ce conecteaza intreaga casa: viteze de internet de pana la 500 Mbps in toata aria de acoperire, cea mai buna experienta Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX si experienta de televiziune de ultima generatie oferita de HORIZON.

“ Noua strategie de comunicare si promisiunea pentru clienti consolideaza pozitia noastra la nivelul pietei, intr-o lume in continua schimbare in care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria.

„Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o noua experienta pentru clientii nostri. Schimbarea va fi vizibila in toate punctele de interactiune cu UPC, in campaniile de comunicare, digital, retail, customer care si suntem increzatori ca ne va aduce mai aproape de clientii nostri.”

Noul concept de magazine va fi prezent, incepand cu luna septembrie, in magazinele UPC din orasele mari – Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta, Ploiesti urmand ca pana la finalul anului toate cele peste 100 de magazine sa aiba aceeasi identitate vizuala.

UPC Romania (www.upc.ro) introduce si noile pachete de servicii HAPPY HOME® - cu preturi incepand de la 49 lei – care conecteaza toata casa si ofera divertisment pentru intreaga familie: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps si 500 Mbps, Wi-Fi super rapid cu CONNECT BOX si programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu functia Replay. 

Campania de repozitionare a brandului este o initiativa desfasurata de Liberty Global in toate tarile din Europa Centrala si de Est (CEE) in care compania este prezenta: Romania, Polonia, Ungaria, Cehia si Slovacia, construind astfel un brand unitar in intreaga regiune.

Mai mult in Conturi, Branding, Rebranding


PUBLICITATE: