Rezultatele cautarii dupa : "oficialii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Welcome to NeYahoogen!
Vineri, 08 Septembrie 2006
"Peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem în forta tehnologiei si creativitatii noastre", spune Neogen, una din companiile importante cu activitate pe internet, dar care recunoaste însa (modest) chiar din prima pagina a Neogen.ro ca filmul de prezentare este inspirat din creatia ... Yahoo!
Beretta, centrale recomandate cu caldura de Publicis România
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata în special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union România
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie  si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett  Romania si Starcom
Carpatcement alege: CSR cu Selenis
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale  Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
Target MediaPro Interactiv: Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Cea mai tare din publicitatea în parcare
Luni, 04 Septembrie 2006
"Pe segmentul de piata indoor în care ne situam, în centre comerciale, centre de afaceri si parcari, Brand Management este lider de piata", afirma  Laurentiu Jiga (foto), Director General - Brand Management, companie care vrea peste 550.000 EUR, în 2006, dintr-o estimare a pietei de 4 milioane
BrandTailors vrea 500.000 EUR din piata de consultanta de brand
Vineri, 01 Septembrie 2006
Devenit de astazi BrandTailors, din FutureBrand, consultantul de brand din cadrul McCann Worldgroup România anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, dupa ce a avut,  în 2005, o cifra de afaceri de peste 450.000 euro
Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO România
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO România care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Wal-Mart, la raft cu Saatchi & Saatchi X
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Victor Dobre este Director Executiv IAA
Joi, 24 August 2006
Ex Managing Director la Scala JWT, Victor Dobre a fost numit director executiv al filialei IAA de la Bucuresti, fiind "pentru prima data când organizatia din România are o structura executiva"
Parintele comunicarii de marketing integrate vine la Bucuresti
Marti, 22 August 2006
Don E. Schultz (foto) este invitat la Conferinta anuala IAA, cu tema "Next Generation Integrated Marketing Communication" care va avea loc pe 14 septembrie, costul unui bilet fiind cuprins între 150 EUR si 170 EUR
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Adrian Botan, în juriul Golden Hammer
Miercuri, 16 August 2006
Cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate de la Golden Hammer (ww.hammer.lv ) va avea loc între 21 si 22 septembrie 2006 la“Baltic Beach Hotel” din Letonia, înscrierile fiind deschise pâna la sfârsitul lunii august