Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016

Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul online

adplayers. Iulian Toma.

Farmaciile Dona investesc aproape 500.000 de euro in cea mai recenta campanie de comunicare„Preturi mai mici decat te astepti”, potrivit estimarilor adplayers. Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare ai campaniei nu au dezvaluit valoare neta a investitiei insa au precizat ca anuntatorul a investit un buget de 800.000 euro in baza tarifelor lista (Rate Card).

Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania o are ca protagonista pe deja cunoscuta doamna Spirescu, bunicuta-detectiv prezenta si in comunicarea anterioara a Farmaciilor Dona. Campania va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul online. Conturi de relatii publice si comunicare este administrat de agentia Free Communication.

"Noua campanie DONA din toamna aceasta o regaseste pe doamna Spirescu cautand cele mai bune preturi din farmacii. De aceasta data, batranica porneste intr-o calatorie prin toata tara pentru a vedea imaginea de ansamblu a preturilor din farmacii ca, mai apoi, la final, sa revina la Farmacia DONA” spune Jorg Riommi, Chief Creative Officer Publicis Romania.

„Credem ca noua abordare contribuie la instituirea ei ca expert oficial al preturilor din farmacii si, mai mult, ca un nou personaj amuzant pe piata reclamelor TV romanesti; nu vezi des intr-o reclama a unei farmacii o batranica care sa isi conduca masina galbena prin toata tara. Noi suntem fericiti cu rezultatul final si suntem siguri ca si publicul va fi de acord cu noi".

 „Pretul reprezinta unul dintre cele mai importante criterii in alegerea unei farmacii, pe langa proximitate, disponibilitatea produselor si nivelul de profesionalism al farmacistilor. Este o constanta ce apare in toate studiile, usor de detectat inclusiv din interactiunea farmacistilor nostri cu pacientii” a motivat alegerea directiein de comunicare Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

Din echipa Publicis Romania care a contribuit la realizarea campaniei fac parte: Jorg Riommi (Chief Creative Officer), Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director), Laur Raboj (Copywriter), Greta Apostol (Art Director), Roxana Nita (Art Director), Florin Padurean (Art Director), Adrian Iota (Senior Art Director), Catalin Albu (Client Service Director), Adina Albu (Group Account Director), Raluca Craioveanu (Account Manager), Alexandra Todirica (Account Executive), Eleodor Ghenoiu (Senior Strategic Planner), Camelia Efrimov (AV Director), Liviu Efrimov (AV Manager), Vicentiu Neacsu (Senior Media Planner), Cristiana Gabor (Media Planner) si Mihaela Maftei (Media Planner).

Din partea DONA, coordonarea a fost asigurata de: Radu Dumitrescu (Director Marketing), Georgeta Ionescu (Manager Comunicare), Florin Lupescu (Trade Marketing Manager), Andreea Vaduva (Trade Marketing Specialist), Sabina Fratostiteanu (Direct Marketing Manager) si Cleriana Ciornei (Specialist Marketing Online).

Cu aproape 25 de ani de activitate, peste 2,3 milioane de romani trec lunar pragul Farmaciilor DONA, raspandite in toate judetele tarii. Sub marca „Farmacia DONA” functioneaza circa 300 de farmacii detinute de 7 companii si aproximativ 2500 de farmacisti, profesionisti in domeniul sanatatii si antreprenori romani.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: