Rebranding Maximize: Danone Nutriday
Luni, 24 Iulie 2006

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Rebranding Maximize: Danone Nutriday“Rebrandingul celui mai mare jucator de pe piata iaurturilor (Natural/Savoarea) a fost un proces menit sa redefineasca personalitatea, valorile si strategia unuia dintre cele mai cunoscute branduri din Romania”, afirma Irina Stoleru (foto), Creative Director la Maximize Communications despre proiectul de packaging Nutriday. „Adunandu-le intr-o singura familie – Nutriday – si avand o viziune grafica puternica, comuna a intregului range, comunicarea produsului este mult mai clara si consistenta.”

Incepand cu luna iunie iaurturile Natural si Savoarea de la Danone se gasesc in magazine intr-un nou ambalaj. Parte a unui proces complex de rebranding desfasurat pentru aceste doua marci de Danone Romania, dupa cum afirma oficialii agentiei, ambalajul Nutriday a fost creat de agentia Maximize Communications si reprezinta un element important al lansarii noului range Nutriday.

Rebranding Maximize: Danone NutridayDe lucru, din februarie 2006

Reprezentantii agentiei au declarat pentru AdPlayers ca proiectul a inceput in februarie 2006, cand echipa Maximize a trimis mai multe variante de packaging. Variantele au fost supuse unor teste calitative si cantitative in urma carora s-a ales varianta care a intrat apoi in lucru si care a fost finalizata in forma care exista in prezent pe piata. Intregul proces a fost incheiat in luna iunie, rezultatul fiind asteptat cu mare interes de intreaga echipa. Noul packaging a fost implementat incepand cu luna iunie, produsele Nutriday aflandu-se pe raft in acest moment.

Prin identitatea vizuala si designul ambalajului s-a castigat atat unificarea celor doua marci sub un singur nume cat si o pozitionare a produsului prin comunicarea celor 7 beneficii ale consumului de iaurt, un element esential al relansarii Natural si Savoarea sub marca Nutriday.

Rebranding Maximize: Danone NutridayAutorii noii imagini spun ca cele 7 beneficii sunt enuntate pe ambalaj sub forma unor indemnuri pentru o viata sanatoasa, aratand ca iaurtul te ajuta sa te pastrezi in forma, sa-ti pastrezi vitalitatea, sa te simti confortabil, sa fii puternic, sa cresti sanatos, sa te hranesti activ si nu in ultimul rand sa te bucuri de gustul excelent al iaurturilor Nutriday. Pentru a ilustra aceste 7 beneficii au fost create 7 icon-uri, 7 omuleti care arata fiecare dintre elementele unei nutritii sanatoase,  zi de zi.

Autorii

De la Danone Romania proiectul a fost coordonat de Alina Imbrea, Brand Marketing Manager si de Roxana Frunza, Marketing Trainee. Echipa Maximize Communications care a “schimbat la raft” noile ambalaje este formata din Elena Scutaru, Account Director, Ioana Teodorescu, Senior Account Executive, Irina Stoleru, Creative Director si Otilia Coman - Deputy Creative Director.

AdPlayersFile Maximize Communications

Potrivit companiei, Maximize Communications este un boutique de comunicare local cu insight strategic, condus de Andreea Idriceanu Calev - Managing Director. Agentia e prezenta pe piata din 2002.

Printre clientii agentiei se numara BSH, cu brandurile Siemens si Bosch Electrocasnice (servicii de comunicare integrata), Finansbank (servicii de creatie - produse financiare pentru IMM-uri), Danone PDPA - branduri Actimel, Nutriday, Activia, Casa Buna (servicii BTL, packaging),L'Oreal Professionnel (media relations), Eurovoice/ Euroweb - comunicare integrata, Crown Investments (comunicare integrata).

Proiecte speciale: Procter & Gamble: Blend-a-Med , "Uimeste-ne cu un zambet" - campanie promotionala, Gilette - "Suporter pe viata in fiecare dimineata" - promotie nationala, Asociata Romana de Marketing Direct - Rodirect 2006, prima conferinta internationala de marketing direct din Romania, Siemens AG - "Descopera Siemens".


PUBLICITATE: