Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Golden Brau Music Tour la 30.000 W

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Noua serie de concerte Voltaj in statiunile Marii Negre organIzate in cadrul Golden Brau Music Tour 2006, a adus o audienta cuprinsa intre 5.000 si 7.000 de persoane pe fiecare concert, au afirmat, pentru AdPlayers, autorii seriei de evenimente. Oficialii mai spun ca, in total, un numar de peste 50.000 de persoane au fost martorii spectacolelor de sunet si lumini.

Golden Brau Music Tour este pus pe picioare de o echipa Golden Brau - Grey Worldwide, avand „pe scena” o infrastructura asigurata de Voltaudio, compania care a asigurat sunetul, luminile si scena. Concertele au ca partener media reteaua de radio Europa FM.

30.000 W de sunet

Concertele Golden Brau Music Tour au adus pe plaja Marii negre instalatii de sunet de 30.000 W si lumini conventionale de 48 KW, alaturi de muzica Voltaj, bere Golden Brau, concursuri creative, premii si distractie la maxim. Seria de evenimente se va incheia sambata, 29 iulie, la Costinesti.

Turneul care ii prezinta in concert pe Voltaj si invitatii sai, Alexandra Ungureanu si Crush, a debutat pe 14 iulie la Mamaia, continuand cu un adevarat maraton muzical pe plajele din Neptun pe 16 si 25 iulie, Eforie Nord pe 18 iulie, Costinesti pe 20 iulie si 29 iulie, Mamaia pe 22 iulie si Mangalia pe 27 iulie. Grupul Voltaj a castigat numeroase premii ale industriei muzicale romanesti printre care premiul MTV pentru „Cel mai bun grup” si numeroase alte premii pentru cel mai bun single, cel mai bun album, cea mai ascultata melodie.

Strategia

„Strategia de comunicare a marcii, dezvoltata pe platforma muzicala are doua obiective: pe de-o parte, ne propunem sa fim mai aproape de publicul tanar si modern, carora vrem sa le oferim distractie pe gustul lor, alaturi de marca Golden Brau, iar pe de alta parte ne dorim sa sustinem muzica romaneasca de calitate pentru ca, stim cu totii, este un domeniu care are nevoie de mult suport” a afirmat Marius Melesteu, Commercial Director Brau Union.

„In acest context, am fost si suntem fericiti sa colaboram cu baietii de la Voltaj care – prin muzica si versurile lor – sunt atat de aproape de publicul nostru tanar, creativ, cu un spirit dinamic.”, motiveaza executivul, alegerea trupei Voltaj.

Seria de evenimente muzicale Golden Brau Music a fost deschisa de concertele organizate la Costinesti cu ocazia week-end-ului prelungit de 1 mai si a continuat apoi prin cluburile din tara, in perioada 13-26 mai.

Autorii

Din partea Golden Brau participa la realizarea turneului Marius Melesteu – Commercial Director; Andreas Stieber – Marketing Manager, Narcisa Camarasoiu – Group Brand Manager; Marian Chiraches – Brand Manager, Mona Nedelcu- National Events Manage. De la agentia de publicitate Grey Worldwide Romania se afla in turneu Razvan Gavrilescu-Client Service Director, Silvia Giurgiu -Account Supervisor, Olivia Catana -Account Manager si Ciprian Bota- Account Executive.

Golden Brau ( www.goldenbrau.ro ) este marca a Brau Union Romania alaturi de Heineken, Goesser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Bucegi. Marca a fost lansata pe piata romaneasca in anul 1998 si, in numai doi ani, a ajuns una dintre cele mai vandute marci de bere din Romania, potrivit informatiilor furnizate de oficialii companiei.


PUBLICITATE: