Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
Joi, 27 Mai 2021


Credit: The Public Advisors

“Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors.

AdPlayers. info

Beesers, un start-up din zona de Health Tech a ales agentia The Public Advisors pentru implementarea strategiei de comunicare si promovarea beneficiilor pe care aplicatia le ofera utilizatorilor, anunta agentia. Potrivit informarii, Beesers reprezinta prima aplicatie mobila din Romania care faciliteaza livrarea serviciilor medicale la domiciliu conectand printr-un singur click personalul medical calificat cu pacientii.

“Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors.

,,Suntem PRiends si empatici cu clientii sau partenerii nostri, atenti la nevoile pietei, pasionati de tehnologie si inovatie si, de aceea, credem ca ne potrivim perfect cu Beesers. Know- how-ul acumulat pana in acest moment din proiecte care reusesc sa aduca un beneficiu societatii ne vor ajuta sa parcurgem cu usurinta acest drum impreuna cu Beesers.” a adaugat oficialul agentiei.

Potrivit reprezentantilor agentiei, The Public Advisors realizeaza strategia de comunicare a Beesers care se adreseaza mai multor categorii de public, de la investitori, la parteneri medicali si clienti sau pacienti finali, iar cu fiecare dintre acestia se comunica prin canale diferite si cu mesaje diferite.

Campania realizata de echipa The Public Advisors pentru Beesers are ca obiective consolidarea perceptiei pozitive a companiei pe piata romaneasca, cresterea awarness-ului, cresterea numarului de utilizatori ai aplicatiei sau gestionarea participarii in cadrul evenimentelor de interes pornind de la analiza strategica, intelegerea publicului tinta, precum si a modului in care compania de Health Tech isi doreste sa transmita mesajele publicului larg.

”The Public Advisors este partenerul care a empatizat cel mai bine cu valorile pe care Beesers le transmite mai departe. Suntem siguri ca impreuna vom parcurge un drum lung care ne va ajuta sa ne indeplinim obiectivul, acela de a facilita accesul serviciilor medicale la domiciliu persoanelor aflate in zonele rurale. Agentia a inteles, la fel ca si noi, care sunt greutatile cu care se confrunta intreg sistemul medical si importanta unei aplicatii care sa faca posibila livrarea serviciilor medicale la domiciliul pacientului”, spune Ovidiu Tuduruta, founder Beesers.

Oficialii de comunicare subliniaza ca toti colaboratorii inscrisi in platforma sunt acreditati de Ministerul Sanatatii si au experienta semnificativa in mediul de stat sau privat. In mai putin de o luna de la momentul lansarii aplicatiei, in portofoliul Beesers se regasesc servicii oferite de: Men Sana Tech, Top Med Assistance, Sweet Medical Care, Exigent Med Help, Kineto Mobil Clinic.

Aplicatia poate fi descarcata din Google Play sau App Store, iar pentru a o accesa, utilizatorii trebuie doar sa isi creeze un cont. Mai departe pot alege din lista serviciul de care au nevoie si furnizorul dorit, avand posibilitatea de a stabili ora si data prestarii serviciului in cazul in care se doreste achizitia dupa consultarea costului serviciului. Ulterior, fiecare pacient va primi notificari despre statusul comenzii pe telefon.

Mai mult in Licitatii, Conturi, Campanii 

PUBLICITATE: