ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan
Luni, 10 Octombrie 2005

ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan( AdPlayers.ro ) ADDV Euro RSCG a  semnat campania de comunicare pentru Multiplan - nou lansatul program de economisire - creditare de la BRD.  Campania de lansare a noului produs bancar se bazeaza, spune agentia, pe un dispozitiv de comunicare integrat care include, alaturi de spotul TV, ad-uri de presa, postere si alte materiale promotionale care se gasesc in toate agentiile BRD. Promovarea Multiplan a inceput pe canalele de televiziune in urma cu doua saptamani (27 septembrie ).

“Teoretic, un produs destul de dificil de explicat. Tocmai de aceea, primul pas a fost acela de a rafina cat mai bine informatia, astfel incat la consumator sa ajunga un mesaj simplu si usor de inteles. Si, nu in ultimul rand, de impact” spune Tana Enedi, Account Director ADDV Euro RSCG. Ea afirma ca “Multiplan este un produs bancar complex, multifatetat, care presupune accesul la un credit pentru nevoi personale sau la un credit imobiliar, in conditii mult mai avantajoase, in continuarea unui program de economisire”.

ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan

Campania se adreseaza preponderent tinerilor activi, provocandu-I la finalul spotului la intrebarea “Tu ce planuri ai?”. “Practic, campania este o invitatie la a face planuri, oricat de indraznete, Multiplan facand posibila implinirea acestora. Un mesaj serios, transmis insa cu umor si spontaneitate” afirma oficialii ADDV Euro RSCG.

Referitor la abordarea tinerilor din target, Henri Bellenger, Directorul Departamentului Strategie si Marketing BRD Groupe Societe Generale afirma ca “Programul de economisire-creditare de la BRD le ofera consultanta si mijloacele de care au nevoie pentru a-si pune planurile in aplicare”. El mai cred  e ca “ Acest gen de abordare interactiva isi propune atat sa promoveze noul produs BRD, cat si sa-i incurajeze si sa-i ajute pe romani sa fie din ce in ce mai organizati din punct de vedere financiar”

ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan

Spotul TV Multiplan de la BRD a fost produs de MultimediaEst si regizat de Sandor Bisztray. Echipa ADDV Euro RSCG care a lucrat la acest proiect este formata din Dorian Pascuci - Creative Director, Mihai Costin - Art Director, Ioana Slaniceanu – Senior Copywriter, Alin Dumitrescu - Producator A/V si Tana Enedi - Account Director.

( Iulian Toma )

ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan

INFO AdFile:

Titlu: Planuri

Agentie: ADDV EuroRSCG

Oras: Bucuresti

Advertiser: BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Brand: MULTIPLAN

Produs/categorie: PLAN DE ECONOMISIRE - CREDITARE

Brand Manager: -

Marketing Manager / Director: Henri Bellenger

Nume Campanie: Planuri

Data primei difuzari/aparitii: 27 septembrie 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tipuri media: TV, print, POSM in sucursalele BRD

Durata (TV): 35” + cut 20” + cut 15”

Slogan: “Tu ce planuri ai?”

ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan

Account Director: Tana Enedi

Creative Director: Dorian Pascuci

Art Director: Costin Mihai

Copywriter: Ioana Slaniceanu

Regizor: Sandor Bistray

Producator: Dragos Vilcu, Luigi Enciu

Casa productie A/V: MULTIMEDIA EST

Editor Imagine:  Andrei Balasoiu

Companie editare Imagine: Multimedia EST

Post Productie A/V: Multimedia EST

Actori (personaje): Ana Ularu, Daniel Stanciu (tatal) si Lucian Postelnicu  

Voce: Bogdan Tudor, Mihai Constantin

Muzica: Kemper Studio

Efecte Speciale: Multimedia EST

Agentie Media: Zenith Media


PUBLICITATE: