White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor Mici
Luni, 14 August 2006

White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor Mici

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Sub denumirea de de Clubul Preturilor Mici. compania specializata în email marketing si solutii de loializare White Image relanseaza newsletterul Altex. Pentru a putea fi membru „Clubului preturilor mici”, spun autorii noului instrument de comunicare, doritorii nu trebuie decât sa acceseze site-ul www.Altex.ro si sa se aboneze la newsletterul Altex.

De la 150 la 700 EUR per newsletter

White Image relanseaza newsletterul Altex, sub Clubul Preturilor MiciDar cât costa un newsletter trimis ca la carte? Andrei Georgescu (foto), Managing Director White Image  a afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca “Preturile pentru dezvoltarea unui program de email marketing variaza de la 150 Euro per newsletter simplu si pot ajunge la 600-700 Euro în functie de complexitatea serviciilor adiacente acestora”.

Executivul companiei White Image mai spune ca, “în plus exista servicii automatizate pentru care taxa perceputa este lunara... de exemplu trimiterea de mesaje automate în functie de data de achizitie a unei masini (mesaj de bun venit în rândul clientilor / mesaj de reamintire a perioadei de revizie si lista de service-uri din zona de domiciliu / mesaj de „La multi ani” cu ocazia zilei de nastere sau onomastica / mesaj de cross selling etc ).”

Individualizat pentru actuali si potentiali clienti

În cazul Altex, potrivit oficialilor White Image, Clubul Preturilor Mici se adreseaza tuturor celor care doresc sfaturi legate de achizitia si functionarea produselor electronice precum si celor interesati de ofertele de creditare si serviciile oferite de retailer-ului de electronice, electrocasnice si IT&C Altex. Reprezentantii White Image spun ca newsletterul electronic cuprinde promotiile de produse si servicii Altex si le ofera abonatilor posibilitatea de a economisi timp, acestia având posibilitatea sa descarce catalogul Altex direct din newsletter.

Autorii mai precizeaza ca abonatii vor fi informati asupra evenimentelor ce se desfasoara în aria lor de resedinta si vor beneficia de oferte particularizate adaptate interesului acestora. Reprezentantii White Image Loyalty Solutions îsi doresc, adauga ei, ca prin acest newsletter sa sprijine eforturile Altex de comunicare individualizata cu actuali si potentiali clienti.

White Image vrea peste 200.000 EUR

“Ca cifra de afaceri pentru 2006 estimam ca vom depasi 200.000 de Euro, cifra care în proportie de aproximativ 98% provine din realizarea de servicii de email marketing”, a declarat Andrei Georgescu de la White Image, pentru AdPlayers si AdPlayers.ro.

Cu peste 120 de magazine deschise în toate judetele din tara, potrivit White Image, Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din România.

AdPlayersFile White Image - Loyalty Solution

Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image a fost fondata în 2003 de Laurentiu Faur (28 de ani), Gratiela Ozun (32 de ani), Andrei Georgescu (28 de ani), actionariat caruia ulterior i s-a adaugat mai târziu Florin Mazilu (30 de ani). Echipa companiei are în prezent 8 angajati si mai multi colaboratori.

White Image lucreaza, potrivit companiei, pentru peste 50 de marci din toate domeniile: retail, tehnologie, servicii financiare, consultanta, publishing, auto, training. Oficialii specialistului în solutii de loializare sustin ca serviciile oferite de White Image sunt proiectate pentru companiile care doresc sa creeze o strânsa relatie cu actualii lor clienti.

Conform reprezentantilor sai, White Image este în prezent singura companie româneasca implicata în comunitatea internationala „Email Service Provider Coalition” si partener al Habeas Inc – Email Trust Authority.


PUBLICITATE: