( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Sub denumirea de de Clubul Preturilor Mici. compania specializata īn email marketing si solutii de loializare White Image relanseaza newsletterul Altex. Pentru a putea fi membru Clubului preturilor mici, spun autorii noului instrument de comunicare, doritorii nu trebuie decāt sa acceseze site-ul www.Altex.ro si sa se aboneze la newsletterul Altex.
De la 150 la 700 EUR per newsletter
Dar cāt costa un newsletter trimis ca la carte? Andrei Georgescu (foto), Managing Director White Image a afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca Preturile pentru dezvoltarea unui program de email marketing variaza de la 150 Euro per newsletter simplu si pot ajunge la 600-700 Euro īn functie de complexitatea serviciilor adiacente acestora.
Executivul companiei White Image mai spune ca, īn plus exista servicii automatizate pentru care taxa perceputa este lunara... de exemplu trimiterea de mesaje automate īn functie de data de achizitie a unei masini (mesaj de bun venit īn rāndul clientilor / mesaj de reamintire a perioadei de revizie si lista de service-uri din zona de domiciliu / mesaj de La multi ani cu ocazia zilei de nastere sau onomastica / mesaj de cross selling etc ).
Individualizat pentru actuali si potentiali clienti
Īn cazul Altex, potrivit oficialilor White Image, Clubul Preturilor Mici se adreseaza tuturor celor care doresc sfaturi legate de achizitia si functionarea produselor electronice precum si celor interesati de ofertele de creditare si serviciile oferite de retailer-ului de electronice, electrocasnice si IT&C Altex. Reprezentantii White Image spun ca newsletterul electronic cuprinde promotiile de produse si servicii Altex si le ofera abonatilor posibilitatea de a economisi timp, acestia avānd posibilitatea sa descarce catalogul Altex direct din newsletter.
Autorii mai precizeaza ca abonatii vor fi informati asupra evenimentelor ce se desfasoara īn aria lor de resedinta si vor beneficia de oferte particularizate adaptate interesului acestora. Reprezentantii White Image Loyalty Solutions īsi doresc, adauga ei, ca prin acest newsletter sa sprijine eforturile Altex de comunicare individualizata cu actuali si potentiali clienti.
White Image vrea peste 200.000 EUR
Ca cifra de afaceri pentru 2006 estimam ca vom depasi 200.000 de Euro, cifra care īn proportie de aproximativ 98% provine din realizarea de servicii de email marketing, a declarat Andrei Georgescu de la White Image, pentru AdPlayers si AdPlayers.ro.
Cu peste 120 de magazine deschise īn toate judetele din tara, potrivit White Image, Altex este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romānia.
AdPlayersFile White Image - Loyalty Solution
Specializata īn email marketing si solutii de loializare, White Image a fost fondata īn 2003 de Laurentiu Faur (28 de ani), Gratiela Ozun (32 de ani), Andrei Georgescu (28 de ani), actionariat caruia ulterior i s-a adaugat mai tārziu Florin Mazilu (30 de ani). Echipa companiei are īn prezent 8 angajati si mai multi colaboratori.
White Image lucreaza, potrivit companiei, pentru peste 50 de marci din toate domeniile: retail, tehnologie, servicii financiare, consultanta, publishing, auto, training. Oficialii specialistului īn solutii de loializare sustin ca serviciile oferite de White Image sunt proiectate pentru companiile care doresc sa creeze o strānsa relatie cu actualii lor clienti.
Conform reprezentantilor sai, White Image este īn prezent singura companie romāneasca implicata īn comunitatea internationala Email Service Provider Coalition si partener al Habeas Inc Email Trust Authority.