Alexandra Tinjala (Sister & Co) despre Effie: "Se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste"
Vineri, 06 Aprilie 2007


Alexandra Tinjala, Sister & Co, la OurBigDayOut
foto credit: Gin Burca

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

„Ma bucur foarte mult ca am castigat acest premiu”, spune Alexandra Tanjala, fondator al agentiei Sister, despre premiul Silver Effie, castigat in al doilea an de activitate al agentiei.”Uitandu-ma la concurenta si la resursele pe care le-au avut la dispozitie marii competitori, pot sa spun ca a fost o campanie care si-a meritat recunoasterea”.

“Pe scurt, aveam un buget mic pentru premii, de doar 50.000 de Euro, fata de 3.000.000 Euro, cat a avut principalul nostru competitor. Ne trebuia o campanie care, in doar patru saptamani, sa reduca scaderile in vanzari datorate sezonalitatii si activitatilor de marketing puternice ale concurentei”, sustine Tanjala.

Pentru echipa campaniei formata din Marius Melesteu, Andreas Stieber, Narcisa Camarasoiu, Gabriela Galatanu, Lucian Urdea, Liudmila Matei, Rafaela Beldie, Bertha Niculescu, Tudor Nastase si Delia Arghir, “acest Silver Effie este o recunoastere a faptului ca se poate face performanta si cu unelte mici si instrumente modeste, daca stii sa castigi inima celui cu care vorbesti”, este de parere Alexandra Tanjala. 

Despre cum a decurs campania, Tanjala a afirmat: "Promotia a devenit ceea ce noi numim „brand hijacker”, situatie in care consumatorul ajunge sa preia responsabilitatile unei campanii si sa-i conduca evolutia.  Aceasta a creat un impact imens. Lumea a inceput sa faca schimb de capace, in Sibiu ajungand sa le vanda cu un milion de lei. Astfel, un consumator a investit 4 milioane in capace care aveau inscrise codurile care ii lipseau, si in schimb a castigat 4 premii, a caror valoare depasea atunci 14 milioane de lei vechi.

“Imi place sa cred ca ne-am folosit de o combinatie bine temperata si o customizare a cerintei vs. oferta  extrem de eficienta, ceea ce eu numesc in acest business „bun simt””, conchide fondatoarea agentiei Sister.

AdPlayersFile

Agentia de publicitate Sister & Co si-a inceput activitatea in anul 2006, avand-o ca unic asociat pe Alexandra Tinjala. Printre clientii agentiei Sister se numara: Brau Union Romania – cu brandurile Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Cream; Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets si Astra Lotto Bets; Asociatia Ovidiu Rom; Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis.

Potrivit reprezentantilor agentiei, filosofia Sister este comprimata in semnatura: “More to Give”. Oficialii companiei spun ca agentia lucreaza cu modele de comunicare adaptate. Ei mai afirma ca „Nu exista retete, nu exista instrumente unice de lucru. Fiecare problema are mai multe solutii, fiecare cerere are mai multe oferte”.

Mai mult in Eveniment, Festival, Advertising, 


PUBLICITATE: