Paul Renaud:
Marti, 21 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) “Incercam prin fiecare nou serviciu si prin fiecare noua campanie pe care o dezvoltam sa demonstram clientilor nostri ca Romtelecom se schimba in bine, ca le ofera „value for the money”, raspunzand din ce in ce mai mult asteptarilor lor”, a declarat Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom la lansarea noii campanii “Numere Favorite”.

“Dupa avantajele pe care le-am oferit clientilor nostri prin produsele de Internet, avem, iata, acum, oferte tentante si pentru serviciile de voce. Iar anul este abia la inceput!” a mai subliniat executivul de marketing al companiei.

Romtelecom a lansat recent o campanie de promovare a celor mai noi optiuni de voce lansate de companie, intitulata “Numere Favorite”. Potrivit Romtelecom, noua campanie comunica clientilor persoane fizice posibilitatea de a alege trei numere favorite pentru care beneficiaza lunar de minute gratuite in schimbul achitarii unei taxe lunare de 1 sau 2 euro in functie de optiune, care se adauga abonamentului lunar. Optiunile Favorit Intra 100 si Favorit Intra 200 includ lunar 100, respectiv 200 minute gratuite, catre trei numere favorite intrajudetene, definite de client. Favorit Inter 50, include 50 minute catre trei numere favorite interjudetene.

Noua campanie a fost realizata cu ajutorul agentiei Grey Worldwide Romania si  se deruleaza in perioada februarie – martie 2006 si cuprinde machete de presa, spoturi TV si radio, materiale de promovare disponibile in toate punctele de vanzare Romtelecom.

“Pe langa obiectivele tactice, specifice unei oferte de acest tip, campania “Numere favorite” a reprezentat o oportunitate de consolidare a pozitionarii Romtelecom – “facilitator al legaturilor profunde”, spun promotorii campaniei. 

Oficialii agentiei de publicitate spun ca “Pentru definirea insight-ului s-a pornit de la o situatie des intalnita intr-o Romanie in plina “re-asezare” economica si sociala: mutarea unei familii pune la incercare legaturile deja formate intre membrii familiei si prietenii din vecinatate”.

Ei spun ca aceasta realitate este cel mai acut resimtita de copii, pentru care momentul parasirii vechii locuinte pare a coincide cu sfarsitul primei prietenii. “Insa atunci cand viata te face, din diferite motive, sa te indepartezi de cei dragi ai nevoie de si mai mult de sprijin, de intelegere, de solutii” sunt de parere reprezentantii agentiei. “A rezultat un nou spot emotional in care Romtelecom vorbeste din nou de relatii profunde, adevarate, relatii care continua in timp, care nu se distrug atunci cand distantele sunt uneori prea mari, ci - din contra - se intaresc”, adauga autorii campaniei.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii din partea Romtelecom este formata din Paul Renaud - Director Marketing, Cristina Costachescu - Sef departament Reclama si Promovare, Gabriela Lulea - Reprezentant Comunicare & Marketing;

De la Grey Worldwide Romania si-au adus contributia in campanie Sorin Predescu – Creative Director & Copywriter, Alexandru Micu – Art Director, Dan Draghicescu - Production Manager, Cristiana Spataru – Client Sevice Director Crina Chiru – Account Manager, Traian Nuta – Brand Development Director. Casa de productie este Silver Bullet, iar regizor - Mick Davis.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: