Rezultatele cautarii dupa : "direct"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Arbomedia vrea 1 Mil. EUR pentru televiziuni locale
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Cu un business estimat in acest an la 2-2,5 Mil. EUR, Alin Alecu, Deputy GM la Arbomedia a declarat pentru AdPlayers ca proiectul televiziune locala se incadreaza perfect in strategia actionariatului Goldbach care si-a anuntat deja accentul pe media electronica
Bugete de 3,5 Mil. EUR pe primele 8 luni, la Media Consulta International
Marti, 02 Noiembrie 2010
 Potrivit lui Mihai Craiu, General manager la Media Consulta International, cifra de afaceri a agntiei este reprezentata de 40% servicii de media, 10% creatie, 25% relatii publice...
200.000 EUR pentru comunicarea HP ePrint, cu BTL de la Publicis, si media OMD
Joi, 28 Octombrie 2010
 Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
500.000 EUR pe an din publicitate outdoor pe 4 roti
Marti, 26 Octombrie 2010
 Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
SOV Stenograma: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare cacat!
Marti, 19 Octombrie 2010
 Sorin Ovidiu Vantu, in dialog cu Sergiu Toader (Realitatea TV) si Doru Buscu, daca textele stenogramelor publicate in EVZ sunt 100% adevarate.
BPG: 1,5 Mil. EUR in 2009, si 750.000 EUR pe primele 6 luni 2010
Luni, 18 Octombrie 2010
 „Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, Cristian Iosif, Business Publishing Group, care a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 Mil. EUR pe 2009
Ex Director Executiv la Realitatea Media, Mihnea Vasiliu va fi GM Ringier Romania
Vineri, 15 Octombrie 2010
 Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Marketing pe Internet cu RCA Ieftin pentru 5 Mil. EUR pe an
Miercuri, 13 Octombrie 2010

Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.

Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Sute de vizitatori la fiecare stand si prospecti de la Digital Print & Sign si Gifts Show
Marti, 28 Septembrie 2010
 Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Jurnal de Digital Print & Sign si Gifts Show, cu Marius Buiculescu, Atip Design
Miercuri, 22 Septembrie 2010
 Potrivit managerului companiei, in prima zi de targ in jur de 100 de vizitatori au vizitat firma de obiecte promotionale
1.7 Milioane EUR din mobile si interactive marketing la un an de Syscom Digital
Vineri, 10 Septembrie 2010
Compania de mobile marketing si servicii interactive infiintata de Maia Novolan in 2009 a lansat la aniversarea de 1 an produsul SMS WebLink „primul serviciu comercial care permite...
270 de oameni la Marketing in Direct
Miercuri, 08 Septembrie 2010
 Evenimentul de la Clubul Diplomatilor reuneste atat specialisti in marketing direct furnizori de servicii cat si investitori in marketing si comunicare
Cine vine pe 8 septembrie la Marketing in Direct?
Joi, 02 Septembrie 2010
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu...
Senzational: O Televiziune filtreaza publicitatea la bere in direct
Vineri, 27 August 2010
Dezvaluirile „incendiare” ale puritatii berilor, apelor minerale si plate, sau chiar a ciocolatei, facute de o televiziune al carei singur produs de prestigiu este o marca disparuta si inca nedescoperita daca este moarta sau ingropata, produc ingrijorari in industria de marketing si comunicare.
Publicitate in video streamingul TV din septembrie
Joi, 05 August 2010
 Cu peste 4,5 Milioane ID-uri, Bogdan Zaman, CEO la Turn Digital, regia care administreaza publicitatea in video-streamingul oferit de platforma Media Direct spune ca primele spoturi le vom vedea in septembrie
Infinit Solutions a scos 1,5 Milioane EUR din servicii Interactive si Comunicare Integrata
Miercuri, 04 August 2010
 Cu 30 de angajati, compania fondata de Alex Cernatescu  (28 ) si fratele sau, Andrei in 2007 are jumatate din business din servicii...
Licitatia trebuia reluata de la zero Jansen (UAPR) sau nu trebuia sa aiba loc Mucichescu (OMD)
Joi, 29 Iulie 2010
 „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010