270 de oameni la Marketing in Direct
Miercuri, 08 Septembrie 2010


( AdPlayers, Iulian Toma )


Marketing in Direct, evenimentul aflat in plina desfasurare astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti, a strans pana in prezent mai mult de 270 de oameni interesati de serviciile de marketing direct, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Mihaela Petrovan (foto), managerul More Than Pub, organizatorul conferintei.

Evenimentul reuneste seminarii si workshop-uri sustinute de specilisti in servicii de marketing direct, dar si investitori in astfel de servicii.

Daca prima parte a zilei a debutat cu specilistii internationali si subiecte cum sunt Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu Tania Bianchi, in a doua parte a zilei vorbesc specialisti romani.

Spre exemplu, Maia Novolan de la Syscom Digital intre 15.30 si 16.30 sustine un workshop interactiv in al carui cuprins participantii vor fi invitati sa puna la treaba telefonul mobil, interactivitate in urma careia pe langa experienta interactiunii sms-web mobil si apel mobil,  participantii pot castiga un iPod Touch.

„Pe langa informatiile teoretice, am considerat ca un exemplu practic este cel mai bun pentru a lilustra beneficiile interactivitatii mobile”, a declarat Maia Novolan (foto), in exclusivitate pentru AdPlayers la Marketing in Direct 2010.

Evenimentul se va incheia in jurul orei 18.00 .


PUBLICITATE: