500.000 EUR pe an din publicitate outdoor pe 4 roti
Marti, 26 Octombrie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Motion Vision Communication (MVcom) face bani din outdoor mobil. Cati? Jumatate de milion de euro in 2008, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Andreea Timofte, Manager al companiei, care nu se lauda totusi cu cifra de afaceri realizata in mare parte din publicitate cu panouri outdoor mobile.

„In general, incercam sa comunicam cat mai putine cifre si nu credem acum si n-am  crezut de altfel niciodata ca MVcom poate surprinde in vreun fel prin  dimensiunea afacerii in sine”, spune manaegerul companiei. „Incercam intotdeauna sa ne asociem numele   companiei   sau  al  serviciilor,  direct  sau  indirect,  cu originalitatea,  inventivitatea  si  creativitatea din punct de vedere tehnic,  sub  o  viziune  unitara”. 

Cu un business de 500.000 Euro in 2008, potrivit directoarei companiei, criza a adus anul trecut si la MVcom o cifra de afaceri mai mica:  350.000 Euro in 2009,  cu 30% mai putin decat in anul precedent.  Legat de anul 2010. „Dupa  un  debut  mai putin spectaculos al anului, din luna mai incoace am inceput  sa ne revenim, si cu ceva sanse speram sa atingem macar cifra de  afaceri  din  2009”, a afirmat Andreea Timofte, pentru AdPlayers.

Mare  parte  din  cifra  de  afaceri  este  rezultatul  campaniilor de outdoor-mobil.  "Noi  putem  derula astfel de campanii oriunde in tara, iar  pentru  Bucuresti,  cel putin pentru expunerile de scurta durata, recomandam  6 echipaje MVcom-MAXI, astfel incat sa asiguram un grad de acoperire  optim  (asta  in  cazul in care nu sunt vizate doar anumite zone bine delimitate)|", precizeaza oficialul MVcom.

"Lapte proaspat" cu strigaturi si Outdoor Mobil cu GPS

Printre cei mai recenti clienti se numara DAR Lactate. „Derulam exclusiv campania de outdoor-mobil, in intervalul septembrie – decembrie”, afirma managerul MVcom. Contul  a  fost ordonat de Classic Brands, al carui manager, Virgil Munteanu, Managing Director Classic  Brands, a declarat ca promovarea Dar Lactate se desfasoara in perioada septembrie - decembrie 2010 si are un buget de 300.000 euro.

„Ce  este  interesant  la  aceasta  campanie  nu este nicidecum  amploarea,  cu  toate  ca noi urmeaza sa ne ocupam de acest cont  timp  de  3 luni, ci in primul rand faptul ca anuntul sonor utilizeaza o formula clasica din Bucurestiul de altadata”, spune Timofte. „Chiar daca este foarte  greu  sa-ti  inchipui  ca  in  zilele  noastre  ai putea vinde ambulant  lapte  pe  strazile  orasului,  asta nu te impiedica sa ai o flota de panouri mobile, care sa strige "lapte proaspat".

Potrivit managerului MVcom, in campania Dar Lactate,  traseele  echipajelor  de masini cu outdoor mobil su monitorizate   permanent  prin  GPS  si urmaresc  indeaproape  zonele  de distributie,  acolo  unde  laptele DAR este deja pe raft. 

Mai mult in Business



PUBLICITATE: