"Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30%" Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010



Bogdan Vasile (39 ani), 
CEO, 
Epamedia, ( 1 nov. 2010)

Experienta Profesionala: 

Reader’s Digest, Country Manager Romania si Bulgaria (2008 – 2010)

Starcom, OOH Director, Direct Marketing Director, Leo Burnett Group (2000 –2008)

Zenith Media, Media Planner, Media Buyer  (1996-2000),

Educatie:

Absolvent de Politehnica, Facultatea de Energetica.

The Institute of Direct Marketing UK, Diploma in Marketing Direct

 (AdPlayers, Iulian Toma)

„Piata de outdoor a scazut cu 30%, over all”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Vasile, CEO recent instalat al grupului de media outdoor Epamedia Group, din care fac parte Euromedia Group, Betacons si compania de servicii Euromedia Services (decorari, intretineri, servicii directe de administrare).

Liderul: „Incercam sa ne pastram deasupra liniei, undeva la un minis 20-25%”

Potrivit oficialilor companiei, grupul de publicitate Out of Home (OOH) a tras linie anul trecut sub o cifra de afaceri de 12,5 Milioane EUR. Intrebat cu cat va incheia acest an grupul pe care il conduce, noul manager al Epamedia a declarat: „Incercam sa ne pastram deasupra liniei, undeva la un minus de 20-25%, insa, nefiind o piata monitorizata, este greu de spus cifra exacta”. 

Epamedia Grop are in prezent aproximativ 140 de angajati, o echipa corect dimensionata estimeaza Bogdan Vasile. Avand in jur de 8.000 de fete publicitare outdoor la nivel national, potrivit reprezentantilor sai, compania este, in prezent, cea mai extinsa retea media outdoor din Romania.

Potrivit oficialului, Euromedia este liderul domeniului, cu aproximativ 30% din piata de profil, iar schimbarile care au fost destul de multe in ultima vreme au facut ca unii dintre clientii sa uite ca jucatorul este lider de piata.

Obiectiv:  Sa readuca grupului Epamedia imaginea de lider de piata

„Dincolo de misiunea financiara, obiectivul nostru este sa readucem companiei imaginea si perceptia de lider al pietei, expert in ariile publicitatii outoor”, explica Bogdan Vasile misiunea pentru care a venit la Epamedia. Suntem cei mai mari din piata si vrem ca piata de media sa cunosca si sa perceapa corect ceea ce suntem”, detaliaza oficialul, misiunea pe care a aceptat-o la Epamedia Group.

Cu o experienta a proceselor de strategie si planificare de media dobandita in agentii de media ca Zenith Media (96-2000 ), Starcom ( 2000-2008), Bogdan Vasile si-a imbunatit in ultimii doi ani si din perspectiva clientului, unde a fost country Manager la Reader’s Digest.

Noul sef al companiilor de media outdoor Euromedia si Betacons spera sa aduca in companie o viziune a business-ului de outdoor care sa inteleaga nu numai obiectivele de business ale firmei pe care o conduce, ci si cele ale clientilor interesati de patrunderea eficienta a mesajului outdoor in publicul tinta ales.

CEO peste 30% din piata outdoor

Bogdan Vasile (39 ani) lucreaza in media de aproximativ 15 ani. Cariera sa a inceput in 1996 la Zenith Media, unde timp de 4 ani a fost Media Planner si Media Buyer, ori a facut strategie de media. In 2000 alege Starcom (astazi Starcom Media Vest Group, din cadrul grupului Leo Burnett), unde aproape 9 ani a fost OOH director si mai apoi Direct Marketing Director. Experienta in marketing direct il propulseaza pe prima pozitie de la Reader’s Digest, companie unde ajunge sa fie country manager Romania si Bulgaria.

Intrebat de AdPlayers de ce a revenit la marea dragoste din cariera sa profesionala, media Outdoor, Bogdan Vasile a motivat astfel: „Primul lucru este ca mi se pare ca voi completa un ciclu profesional inceput la Starcom. Dupa agentie, si cea in postura de la client (Reader’s Digest), revin astazi la marea dragoste profesionala, nu oricum, ci chiar la liderul pe piata de outdoor”.

Mai mult in OOH, AdPlayersREPORT


PUBLICITATE: