Sute de vizitatori la fiecare stand si prospecti de la Digital Print & Sign si Gifts Show
Marti, 28 Septembrie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Sute de vizitatori la stand si prospecti de calitate, acestea sunt pe scurt ceea ce au luat expozantii de la Digital Print & Sign si Gifts Show 2010, targuri organizate de Euroexpo, in perioada 22-25 septembrie.

Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate. 

HP, Epson, Konica Minolta sunt alte cateva dintre marcile care au mai expus deasemenea la evenimentul care a avut loc la sfarsitul saptamanii trecut in pavilionul central de la Romexpo.

“Au fost vizitatori mai multi decat am estimat”, spune si Alina Penciu, Communication Manager la Antalis Romania care a afirmat pentru AdPlayers ca “standul companiei a avut in jur de 500 de vizitatori, in cele 4 zile de targ la Digital Print & Sign”.

Despre rezultatele efective traduse in contracte, responsabilul de comunicare spune ca acestea sunt greu de estimat sau de transformat in contracte. “Vorbim despre clienti noi, dar este prematur sa spunem ca 500 de vizitatori = 500 de contracte”, a precizat Penciu.

“Am atras la standul nostru pe langa tipografi sau firmele de productie publicitara, clientul final- cel care influenteaza cererea” a mai precizat Alina Penciu.

“Am vrut ca beneficiarul produselor noastre sa stie direct de la sursa care sunt cele mai noi produse pe care le avem in portofoliu. Cei care aui trecut pe la standul nostru s-au aratat interesati de produsele "altfel" cum ar fi: hartiile creative pentru printul digital, hartiile  si cartoanele reciclate si alte noutati pe care le-am adus la targ”.

“Estimez minim 80 de prospecti de calitate”, spune si Marius Buiculescu, managerul Atip Design, companie care a fost prezenta cu un stand la Gifts Show, targ organizat in paralel de Euroexpo, in acelasi pavilion central. “Cea mai interesanta zi a fost ultima, sambata, in care ne-au vizitat creativii din agentii, o buna parte din provincie. In ansamblu noi suntem multumiti de numarul vizitatorilor si contactele castigate”. 

Managerul Atip Design afirma ca a oferit vizitatorilor mostre gratuite de produse promotionale in valoare de peste 2000 de euro. “Consideram ca mostra este mai relevanta decat catalogul, la fel cum este un cadou fata de un email sau catalog”, motiveaza Buiculescu decizia oferirii lor vizitatorilor. 

O participare la targ inseamna multa pregatire, dar la final uneori tot vrei sa mai fi facut ceva. Asa spune si Buiculescu:

“Ne reprosam doar ca nu ne-am pregatit sa si vindem produse la stand. Cred ca ne-am fi scos banii investiti, conchide managerul Atip Design. Iar despre viitor: “Sa pastram obiceiul seminariilor cu personaje mai pricepute din occident si mai mult show despre Gifts Show”

PUBLICITATE: