200.000 EUR pentru comunicarea HP ePrint, cu BTL de la Publicis, si media OMD
Joi, 28 Octombrie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Hewlett Packard (HP) Romania lanseaza ePrint cu evenimente de lansare si BTL furnizat de Publicis Romania. Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, potrivit Roxanei Toma, Consumer Marketing Manager Imaging & Printing Group, comunicarea tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum. Achizitiile de media pentru campania care se va desfasura spre sfarsitul acestui an vor fi administrate de agentia de media OMD.

Conform Tatianei Diamandopol (foto dreapta), IWS Lead Category Manager la HP, activitatile de marketing si comunicare ale tehnologiei ePrint de la HP vor include traininguri, demonstratii In-Store cu promoteri, dar si evenimente care vor avea loc saptamanal in mall-uri si centre comerciale.

Oficialii HP nu au dezvaluit nivelul investitiilor in comunicare ale marcii produselor insa potrivit informatiilor AdPlayers acestea ar putea fi cuprinse in jurul unui buget de 200.000 EUR, dar ar putea sa si depaseasca aceasta valoare in functie de succesul vanzarilor pe piata.

De pe Internet si e-mail, direct in Imprimanta

HP ePrint permite printarea imaginilor direct de pe dispozitivele de stocare de imagini si fotografiere care se pot conecta la Internet, si pot transmite un email.

O piata suficient de mare tinand cont ca aproximativ 33% din documentele printate cu cerneala provin de pe Internet, potrivit specialistilor HP. La aceasta statistica se adauga previziunile pentru urmatorii ani, conform carora numarul de smart-phone-uri se va tripla pana in 2012 si, in plus, 85% dintre posesorii acestora vor sa-si imprime direct.

„Primul loc unde s-a dezvoltat conceptul de ePrint a fost mediul comercial, unde arhitectii au trebuit sa dea print direct de pe dispozitive mobile”, a afirmat astazi, Radu Negoescu (foto sus), LES Category Manger in cadrul Imaging & Printing Group, HP Romania.

Potrivit lui Radu Negoescu, imprimanta se leaga la Internet, isi genereaza singura adresa de email care poate fi comunicata celor e la care se primesc fotografii. Astfel ca o fotografie din orice colt al lumii poate fi tiparita la Bucuresti in doar cateva secunde de la trimiterea pe adresa de email generata de imprimanta cu tehnologia ePrint prin HP Center la care se leaga automat printr-o retea de Internet disponibila”. Severul HP ePrint care genereaza adresa de email sterge automat documentele dupa maxim 48 de ore.

De la 99 EUR

Cu preturi ale imprimantelor variind intre 99 eur, pentru segmentul de larg consum, si pana la 7,900 EUR pentru varfuri de gama adresate segmentului comercial, tehnologia HP ePrint este disponibila in acest moment pe sase produse pentru segmentul de business, si alte sase destinate segmentului de larg consum.

Interesul HP Imaging & Printing Group pentru zona de business este motivat si de succesul la publicul comercial a tehnologiei HP Office Jet. Potrivit Tatianei Diamandopol, IWS Lead Category Manager, multe companii au achizitionat imprimantele Office Jet pentru versatilitatea si costul redus de imprimare per copie.

Mai mult in Advertising, BTL, Media Services


PUBLICITATE: