Licitatia "trebuia reluata de la zero" Jansen (UAPR) sau "nu trebuia sa aiba loc" Mucichescu (OMD)
Joi, 29 Iulie 2010

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Peter Jansen, Presedintele UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) - organizatie care militeaza pentru transparenta si standardele licitatiilor de publicitate, este de parere ca procesul de selectie Adevarul Holding in care Odyssey s-a calificat impreuna cu McCann Erickson in finala licitatiei si a castigat-o singura, trebuia reluata de la „zero”.

Peter Jansen (UAPR): Licitatia trebuia reluata

„Din punct de vedere strict procedural, nu este corect ca o agentie care a ajuns in finala unei licitatii in echipa cu o alta companie, sa mearga mai departe singura”, a afirmat oficialul UAPR. „In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”.

In opinia lui Jansen, agentia care nu a mai mers mai departe (McCann Erickson n.r.) trebuia sa ia o pozitie legata de decizia organizatorului licitatiei de a merge mai departe doar cu una dintre companiile din consortiul care s-a calificat in finala (Odyssey).

„Prima agentie care trebuia sa ia o pozitie este cea care nu a mai facut parte din ultima etapa de evaluare, fiind direct afectata de decizia organizatorilor de a merge mai departe fara una din agentiile care s-a calificat o echipa in finala”, isi incheie opinia presedintele UAPR.

Cristian Mucichescu (OMD): „Aceasta licitatie cred ca nu ar fi trebuit sa aiba loc”

Cristian Mucichescu, Managing Director la OMD, una din agentiile de media participante la pitch, nu este de parere ca licitatia trebuia luata de la capat, ci ca procesul de selectie nici macar nu trebuia sa aiba loc, iar Adevarul Holding trebuia sa aleaga direct agentia Odyssey.

„Aceasta licitatie nu ar fi trebuit sa aiba loc. Nimeni nu cred ca avea ceva impotriva ca bugetul Adevarul Holding sa fie administrat de agentia Odyssey”, spune Mucichescu, a carui concluzie este ca licitatia a fost in final un consum de resurse nejustificat din partea tuturor participantilor.

Cosmin Radoi, Graffiti BBDO, nu comenteaza

Contactat de catre AdPlayers, Cosmin Radoi, Managing Director la Graffiti BBDO, una din agentiile finalistele licitatiei de la Adevarul Holding nu a comentat rezultatul procesului de selectie.


PUBLICITATE: