Rezultatele cautarii dupa : "branduri"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 04 Iulie 2011
Din 40.000 de tablete iPad cat sunt estimate ca navigheaza astazi in publicatiile online din Romania, din estimarile Gazetei Sporturilor, aproximativ 20.000 consuma site-urile din jurul nucleului gsp.ro, al Gazetei Online. O masa critica de consumatori suficient de mare pentru a determina...
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO România care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Sambata, 06 Mai 2017
In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Marti, 27 Aprilie 2021
11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Marti, 03 Iunie 2008
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Vineri, 27 Septembrie 2019
Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
Luni, 03 Februarie 2020
Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Marti, 21 Septembrie 2021
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie...
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Luni, 19 Octombrie 2020
Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor
Marti, 04 Decembrie 2018
Clientii AFI Cotyroceni care au facut cumparaturi in valoare de minim 300 de lei, isi pot inscrie bonurile pe www.aficotroceni.ro , pentru a castiga sute de AFI Gift Carduri, telefoane HUAWEI Mate 20 PRO, iar cel mai darnic daruitor – un abonament pe un an de zile la IMAX. Campania se desfasoara pana pe...
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Vineri, 19 Noiembrie 2021
“Rolul nostru este sa aducem frumusete in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre clientii nostri. Cu cat sunt mai diferiti, cu atat ne motiveaza mai tare. Vizitele la cora sunt pentru clientii nostri o ocazie de a se inspira, de a descoperi un nou ingredient care apoi in propriul camin sa isi devoaleze...
Miercuri, 21 Februarie 2024
,,Trecand peste dificultatile de moment, Romania inca este o tara cu costuri modeste de marketing digital care se vor indrepta catre valori europene in urmatorii ani”, puncteaza Steffen Heringhaus, fondator, five elements digital, care pentru 2024 estimeaza gestionarea a unor bugete de promovare de 5 milioane de euro.
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Miercuri, 04 Iunie 2008
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Miercuri, 07 Iunie 2023
„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: