Licitatie L’Oreal 100 ani, la Image, dupa un pitch cu Momentum & McCann PR si Prospero & V+O
Joi, 25 Iunie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

L’Oréal Romania a ales agentia de relatii publice IMAGE pentru gestionarea comunicarii corporate la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama, dupa un proces de selectie care s-a desfasurat pe parcursul lunilor aprilie - mai. Potrivit unor surse din piata, L’Oreal a ales Image pentru gestionarea comunicarii centenarului, dupa un pitch cu Momentum & McCann PR si Prospero & V+O Communication.

Contactat de catra AdPlayers, Alexandru Paius (foto), Senior Partner la Image a afirma ca perioada colaborarii pentru centenarul L’Oreal va fi pana la sfarsitul anului, si va cuprinde mai multe activitati de comunicare. Agentia condusa de Paius va furniza companiei L’Oréal Romania servicii de media relations, comunicare interna, organizare de evenimente si suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.

„Proiectele planificate cu aceasta ocazie au o importanta pe masura evenimentului si sunt deosebit de complexe intrunind activitati pentru presa, pentru angajatii companiei, cat si un program amplu de responsabilitate sociala dedicat studentilor.” a declarat Dana Dobrescu, Corporate Communication Manager L’Oréal Romania.

La inceput un singur brand, L’Oreal a fost infiintata de un chimist vizionar, Eugène Schueller, in Paris, Franta, in 1909. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, printre care se numara L’Oréal Paris, L’Oréal Professionel, Vichy, Lancôme si The Body Shop. 

PUBLICITATE: