Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025

 

Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei

AdPlayers. Info

AdPlayersTV: Vezi spotul TV al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei:

Aplicația Lidl Plus implinește 5 ani de la lansarea pe piața locală, iar aniversarea vine cu o campanie inspirată de lucrurile care contează cu adevărat in  viață – de la micile bucurii zilnice, pană la acțiunile care pot influența o generație. De la timpul petrecut cu familia, la grija pentru generația care vine sau grija pentru cei dragi – fie că vorbim de copii, părinți sau chiar o iguană exotică, anunța comunicarea retelei de magazine Lidl.

Potrivit lanțului de retail, de 5 ani, aplicația Lidl Plus oferă clienților avantaje la cumpărături: reduceri, concursuri, oferte la branduri partenere și beneficii care transformă fiecare sesiune de cumpărături intr-o experiență care aduce plus valoare nu doar in coș, ci și in viața de zi cu zi. Este mai mult decat o aplicație, este un partener care te ajută să economisești timp și bani, pentru a le investi in ceea ce contează cu adevărat pentru tine.

„Lidl Plus reprezintă mai mult decat oferte și prețuri, pune accentul pe ceea ce contează cu adevărat in viață: siguranță, incredere și posibilitatea de a-ți transforma visurile in realitate. Lidl Plus este, de fapt, despre a le oferi clienților noștri acel plus care contează cu adevărat. La 5 ani de la lansare, celebrăm acest parcurs printr-o campanie nouă, alături de Chef Florin Dumitrescu, INNA și Horia Tecău și de milioane de utilizatori care au ales să ne includă in viața lor de zi cu zi. Promisiunea noastră rămane aceeași: să continuăm să creăm experiențe in care oamenii sunt intotdeauna in prim plan”, a menționat Ioana Radu, Marketing Director, Lidl Romania.


Campania aniversară, „Plusul care contează”, este susținută de trei personalități care inspiră prin talent, autenticitate și implicare: Chef Florin Dumitrescu alături de familia sa, INNA și, in premieră intr-o colaborare cu Lidl, Horia Tecău. Spotul TV surprinde „plusul” care contează din viața fiecăruia. 

Chef Florin Dumitrescu este cunoscut pentru implicarea sa in viața de familie, in viața fiicelor lui și plusul care contează pentru el, mai mult decat gătitul este timpul de calitate petrecut impreună cu familia, sau cum a fost semnat momentul lui: cooking show-ul de acasă. 


INNA este o artistă iubită in intreaga lume, inclusiv in locuri exotice – iar grija și atenția pe care ea le oferă fanilor se regăsesc simbolic in relația cu iguana Iggy - animalul drăguț din poză.Iar pentru Horia Tecău, tenismenul medaliat la Olimpiadă și caștigător de Grand Slams, plusul care contează se regăsește in energia și efortul său de a inspira și a dezvolta o nouă generație de talente. 

„Plusul care contează e despre emoție, despre legături reale și despre a da mai departe ceea ce contează. Și intotdeauna acest plus pornește dintr-un gest simplu: deschizi aplicația LIDL Plus. Endorserii campaniei sunt oameni care au construit prin muncă și pasiune, și care acum inspiră prin felul in care iși trăiesc viața – cu plus.” a adaugat Adrian Rusu, ECD McCann Worldgroup Romania

Pentru a marca acest milestone, Lidl lansează și un concurs aniversar cu premii de excepție. Fiecare sesiune de cumpărături de minimum 70 de lei in Lidl iți aduce un punct in aplicație. La 5 puncte acumulate, primești o participare in concurs și intri automat in tragerea la sorți pentru unul dintre cele 5 BMW-uri seria 5, sau multe alte premii care aduc un plus in viața ta.

,,La 5 ani de Lidl Plus, Știi că merită. Sărbătorim plusul care contează – in aplicație, in viață, in fiecare zi!” conchid autorii celei mai recente campanii aniversare Lidl.

 Campanie:

“Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl Romania

Credite Complete:

Echipa

Client: Ioana Radu – Marketing Director, Nicoleta Maican – Advertising Manager, Alice Riegler – Consultant Marketing, Alina Tane – Manager Media & Digital Marketing, Raluca Rotaru – Digital Project Manager, Ioana Alexandra Dumitrescu - Manager Engagement, Elena Camelia Ene – Social Media Specialist

Agenție: Ștefan Chiritescu – Chief Strategy Officer, Anne Rose Schepp – Senior Strategy Planner, Adrian Rusu – Creative Director, Mircea Tara – Senior Copywriter, Iulia Bold – Senior Art Director, Iustiana Roșca – Digital Copywriter, Avi Dutu – Junior Art Director, Doina Ionescu – Group Account Director, Ioana Dărlău - Senior Account Manager, Bianca Buzilă - Junior Account Manager, Platon Alexandru - Production Director, Anca Crișan - AV Production

Communication Manager Horia Tecău: Lavinia Chican și echipa Green Communication Consulting

Regizori: Anton & Damian Groves

Producție: Studio Set

Fotografie: Bogdan Petrice


Mai mult in Campanii, Retail, AdPlayersTV


PUBLICITATE: