Ex CEO Chartered Institute of Marketing, Peter Fisk revine in Romania
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Fost CEO Chartered Institute of Marketing, cea mai mare organizatie de marketing din lume, Peter Fisk revine in Romania. El va sustine vineri, 22 mai 2009, la Hotel Sofitel workshop-ul “Marketing Genius” in cadrul caruia va vorbi despre posibilitatile companiilor de a profita de oportunitatile aparute pe fondul crizei economice.

Potrivit autorului evenimentului sustinut si de AdPlayers, recesiunea reprezinta cea mai dificila, dar in acelasi timp, si cea mai buna perioada pentru activitatea de marketing, deci o strategie corecta poate fi cruciala in ceea ce priveste profitabilitatea companiilor si pentru prosperitatea economica in general.

Reprezentand peste 60.000 de marketeri din 130 de tari, Fisk a pus la incercare vechile perceptii despre marketing si a reuist sa impuna noi practici si standarde. In ianuarie 2006, Business Strategy Review l-a identificat drept “unul dintre cei mai importanti ganditori al noului curent de business”. Este un speaker inspirational in ceea ce priveste toate aspectele legate de marketing: consumatori si branduri, strategie si inovatie. Este profund si cumpatat, provocator si amuzant.

Om de marketing si un strateg cu multa experienta dobandita de-a lungul a multor ani, Peter Fisk a lucrat cu numeroase companii precum: British Airways si Coca Cola, American Express si Barclays, Microsoft si M&S, O2 si Orange, Virgin si Vodafone.

Este autorul bestsellerului “Marketing Genius”, despre care partintele marketingului, Philip Kotler, spunea ca “oamenii de marketing care dorersc sa-si reincarce creierul stang si drept nu au decat sa citeasca Marketing Genius. Totul este inclus: concepte, unelte, companii si povestiri despre specialisti inspirati.” Alte carti ale sale sunt “Customer Genius” despre crearea unui sistem de business centrat catre client si “Business Genius”, despre leadership si strategie. 

Fisk si-a inceput cariera la British Airways, dupa ce, initial, a cochetat cu lumea fizicii nucleare printr-un proiect de cercetare la acceleratorul de particule CERN. In cadrul liniei aeriene, a lucrat in vanzari si marketing, aducandu-si contributia la implementarea programului de relatii de marketing “Executive Club”, la dezvoltarea unor branduri precum Club World si Concorde, la crearea unei noi strategii de business care sa se adreseze problemelor create de globalizare, de noii competitori low cost si de noile tehnologii.

Alte exemple din vasta sa experienta includ introducerea unui cadru de marketing bazat pe valoare pentru Mircosoft, reinventarea mancarii pentru Marks & Spencer, o noua strategie pentru clienti la Sainsbury si o noua strategie de brand pentru Shell. De asemenea si-a adus contributia la intrarea in piata de servicii financiare a companiei Virgin, la patrunderea Vodafone in noi piete internationale, la dezvoltarea programului si comunitatii “Marketing Excellence” in cadrul BT, la pregatirea Royal Mail pentru piete competitive si la transformarea tehnologiilor bazate de produs in tehnologii bazate pe inovatii pentru Philips.

Evenimentul este organizat in mai multe tari din lume de compania One Good Idea, iar comunicarea si relatiile publice sunt asigurate in Romania de agentia United (www.marketing-partner.ro ).

Inscrierile la evenimentul "Marketing Genius" cu Peter Fisk se fac la: www.good-idea.info .

 


 

Peter Fisk alaturi de Richard Branson (foto stanga).

Programul Workshop-ului Marketing Genius

Eveniment recomandat de AdPlayers.

09.00-10.30: Strategii de marketing in vremuri de criza si schimbare

- Intelegerea crizei economice si cum schimba aceasta pietele

- Identificarea celor mai bune oportunitati pentru a supravieturi si prospera in piete in schimbare

- Ce conteaza pentru clienti si consumatori pe timpul unei crize si cum se schimba prioritatile acestora

- Atragerea si retinerea celor mai buni clienti prin tehnici de marketing mai eficiente

- Cum prospera Air Asia si Amazon si cum supravietuiesc Zara si Zopa

- Tehnica P&G de abordare a comportamentului consumatorilor, folosita de asemenea si de H&M

- Tehnici de Market Mapping si Customer Pyramids

 

11.00-12.30: Castigarea clientilor in vremuri de criza si schimbare

- Redefinirea campaniilor pentru vremuri dificile, reintoarcerea la valorile de familie si intimitate

- Reproiectarea structurilor de preturi pentru nivele de intrare mai mici si pentru promotii selective

- Gasirea de noi canale si parteneri pentru atingerea targetului in vremuri dificile

- Studiu de caz pe strategiile de comunicare folosite de Mercedes Benz si Dove

- Exemple de la Tchibo, Money Supermarket, Threadless si Linked In

- Tehnici de Customer Narratives si Variable Pricing

 

12.30-13.30: Pauza da pranz

 

13.30-15.00: Inovatii de brand in vremuri de criza si schimbare

- Transformarea brandului in propuneri inovative, care sunt mai relevante si mai adecvate

- Construirea de comunitati si relatii de brand, strategii de atragere

- Inovarea alaturi de clienti pentru a dezvolta solutii ce le permit sa faca mai mult 

- Regandirea modelului de business, eficientizarea serviciilor aditionale si a platilor

- Explorarea implicatiilor modelelor de business low-cost precum Aldi sau Ryanair

- Cum functioneaza branduri precum Erste si Podravka in piete aflate in schimbare

- Tehnici de Molecular Innovation si Brand Communities

 

15.30-17.00: Leadershipul de marketing in vremuri de criza si schimbare

- Definirea rolului si prioritatilor liderilor de marketing pentru a prospera intr-o criza

- Integrarea activitatilor de marketing pentru un impact mai mare, echilibru pe termen scurt si lung

- Masurarea performantei, motivarea si recompensarea oamenilor in vremuri dificile

- Leadershipul in cazul unor companii precum Avon, Cemex, Skoda si T-Box

- Alegerea intre a fi Einstein sau Picasso pentru a castiga lupta cu criza

- Prioritizarea celor 50 de strategii pentru castigarea in vremuri de criza si schimbare

 

 


PUBLICITATE: