"Pesimist 2,5 Mil., optimist trecem de 3,5 Mil, poate chiar 4 Mil. EUR", estimare F5 X Media, Dragos Stanca, MD, F5
Luni, 26 Ianuarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Pesimist 2,5 Mil., optimist trecem de 3,5 Mil, poate chiar 4 Mil. EUR” estimeaza pentru AdPlayers, Dragos Stanca (foto), Managing Director, F5, tinta de business a regiei de vanzari F5 X Media, in 2009.  

Condusa de Dragos Gurarosie, F5 X Media este regia de vanzari online a grupului Realitatea Catavencu.  Regia este parte din F5 - structura unica dedicata new media care concentreaza toate activitatile new media ale trustului, incepand cu luna ianuarie 2009.

„Parteneriatele si proiectele in finantare vor produce jumatate din turnover-ul total”, a mai afirmat Dragos Stanca, intrebat care ar putea fi ponderea parteneriatelor si proiectelor de finantare in economia F5. Potrivit oficialului, cealalta jumatate din business ar urma sa reprezinte venituri din publicitate clasica, proiecte speciale, evenimente si alte servicii.

Stanca a evitat sa furnizeze o cifra exacta privind ponderea afacerii F5 in economia trustului, motivand marimea grupului Realitatea Catavencu, insa executivul este de parere ca o cifra de aproximativ 5% ar putea fi o estimare apropiata de realitate.

Oficialii diviziei new media de la Realitatea Catavencu spun ca dezvoltarea oline a grupului se va realiza atat organic, cat si prin companii partener, in care F5 va detine pachete de actiuni: alaturi de trei dintre cei mai importanti playeri (Senior Interactive, Kondiment si Tree Works). Parteneriatele strategice au fost semnate deja cu F5 odata cu lansarea primelor proiecte-pilot, in cadrul a patru noi companii.

Pe langa parteneriate, conform reprezentantilor Realitatea Catavencu, in paralel, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale F5 X-Media si-a inceput activitatea, purtand negocieri si pentru administrarea spatiilor publicitare si vanzarea altor servicii oferite de site-uri sau companii din afara grupului.

In prezent, regia F5 X-Media asigura vanzarea spatiilor publicitare a celor peste treizeci de website-uri din portofoliul grupului Realitatea-Catavencu, cat si a retelei de site-uri afiliate. In acelasi timp, casa de vanzari ofera partenerilor sai servicii x-media (vanzarea cross-media, combinata cu diverse alte media), de advertising neconventional (proiecte speciale care folosesc noi tehnologii) si organizeaza evenimente specifice new media (cele mai cunoscute branduri din portofliu fiind RoNewMedia si Politica 2.0).

Avand echipa de 130 de angajati, compania de new media Realitatea-Catavencu F5 este condusa de Dragos Stanca – managing director si membru al board-ului Realitatea-Catavencu, asistat de Cristina Cucuiu si Irina Morosanu - business affairs managers. F5 raspunde in fata lui Sorin Enache, director general al Realita otea-Catavencu, precum si al bord-ului director al grupului, prezidat de Emil Hurezeanu.

 


PUBLICITATE: