Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Digital Ads companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita intr-o comunicare a fondatorilor „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”. Comunicarea a fost facuta ieri, odata cu numirea Mihaelei Grafu (foto), ex director de vanzari de la Boom (Netbridge Investments), in pozitia de director executiv al Digital Ads. Miscarea certifica pornirea oficiala a operatiunilor companiei.

Ratiunea aparitiei Digital Ads pune din prima zi un semn de intrebare. Oare „trasa” mai putin clar Boom veniturile din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH? Raspunsurile ar putea fi mai multe. Primul care iti vine automat in minte ar fi ca Boom, pana mai ieri regia de vanzari online cu cea mai mare cota de piata, nu a reusit sa traseze mai clar veniturile site-urilor din grupul NCH. Dar daca acest lucru se intampla cu site-uri apartinand NCH, ar fi putut Boom sa „traseze mai clar” business-ul unor produse online din afara grupului administrat chiar de stapanii regiei? Greu de crezut.

Pozitionarea noii companii online suna a declaratie de razboi cu regia de vanzari de la care pana mai ieri primea bani pentru site-urile din portofoliul pe care il are acum „cea mai tinera companie de publicitate online din Romania”, asa cum o numesc chiar fondatorii Digital Ads. Fara a lua in considerare ca noul jucator pe piata publicitatii online are aceeasi stapani ca Boom (Netbridge Investments), cei care ii croiesc drum noii companii au infipt deja, probabil fara sa vrea, o baioneta cam mare in new business-ul Boom. Acuza voalata este grava: regia nu poate trasa clar business-ul unor site-uri. Sau, pe sleau, fugiti ca nu va putem „trasa mai clar” niciun business.

Gandurile cu care vine la carma noii companii acuza de la sine ca Boom nu putea sa faca strategii atractive de ofertare. “O prioritate pentru noi, in acest moment , este sa valorificam potentialul portofoliului prin practicarea unor strategii atractive de ofertare,  inovatie in realizarea proiectelor speciale, pachete atractive si oferte speciale cu o componenta generoasa de bonusuri” declara Mihaela Grafu noul Director Executiv. „Promovarea avantajelor competitive ale site-urilor din portofoliul Digital Ads este foarte importanta, atat pentru a ne diferentia fata de competitori  cat si in scopul sustinerii si dezvoltarii de branduri de succes la nivelul portofoliului”.

In clar, comunicarea noii companii spune cat se poate de evident ca Boom, pe langa faptul ca nu poate trasa mai clar venituri, nici nu promoveaza avantajele competitive ale unor site-uri. Iar daca acest lucru se intampla pentru site-urile din grupul NCH, nici nu trebuie sa te gandesti prea mult ce se intampla cu alte site-uri din afara grupului.

Sa aiba deja Digital Ads motiv reale sa se teama ca promisiunile de venituri de la Boom vor fi neonorate pe viitor? 


PUBLICITATE: