Noul Sales Director al Sanoma Hearst este Alexandru Dona, fost The Money Channel si Telesport
Vineri, 06 Noiembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ex coordonator de vanzari la The Money Channel si Telesport, Alexandru Dona este nou Sales Director al Sanoma Hearst Romania. Dona ii preia atributiile lui Cezar Burlan, directorul de vanzari pana in prezent, care isi va incheia colaborarea cu Sanoma Hearst Romania.               

Dona isi va prelua atributiile in cadrul Sanoma Hearst din 9 noiembrie 2009, cand va inceta la randul sau colaborarea din pozitia de Sales Manager in cadrul grupului Realitatea Catavencu, unde, in ultimii doi ani, a coordonat vanzarile pentru posturile de televiziune The Money Channel si Telesport.

AdPlayers a scris de curand ca Cezar Burlan va fi cooptat pentru pozitia de vanzari de publicitate pe grupul Medien Holding (Romania Libera, Hiparion Magazines), intregind echipa de publicitate condusa de Radu Gavrus si Liliana Munteanu, care vor continua sa coordoneze vanzarile atat la revistele din grup cat si la cotidianul Romania Libera.

In prezent, echipa de vanzari a Sanoma Hearst Romania este formata din 19 oameni responsabili atat de vanzarile revistelor, cat si al website-urilor.  Editorul are un portofoliu de 17 reviste, branduri de top - Cosmopolitan, Marie Claire, Beau Monde, Harper’s BAZAAR, FHM, Esquire, National Geographic, National Geographic Traveler, Story, Femeia, Femeia de azi, mami, mamica de azi, bucataria de azi, sanatatea de azi, Casa si Gradina, Villa Design – si 12 website-uri -  cosmopolitan.ro, marieclaire.ro, harpersbazaar.ro, esquire.ro, femeia.ro, story.ro, mami.ro, fhm.ro, natgeo.ro, newsreport.ro, Startpage.ro, casa-gradina.ro- dintre care si cel mai mare portal pentru mirese - miresici.ro - si parenting - parinti.com.


PUBLICITATE: