Cosmin Alexandru schimba modelul B&P Brandivia
Luni, 01 Februarie 2010
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cosmin Alexandru schimba modelul de business B&P Brandivia, de la un statut mai degraba apropiat de cel al unui consultant independent, la cel de companie. Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, fondatorul firmei specializate in servicii de branding si comunicare strategica afirma ca „nu a fost o cifra de afaceri de companie, ci mai degraba a unui model de consultant independent”.

Cu 4 oameni in echipa pana in prezent, odata cu parteneriatul B&P Braun & Partners, noua  B&P Brandivia si-a propus sa faca si trecerea de la statutul de business de consultant independent pe care l-a avut pana in prezent, la statutul de business de companie, cu cifra de afaceri si Business Plan.


„Avem un Business Plan, insa la acest moment este inca in discutie pentru ca si bugetele acestui an sunt inca in negocieri. Chiar si asa, estimam o cifra de cateva sute de mii de euro in 2010”, a afirmat pentru AdPlayers Cosmin Alexandru, Managing Partner al companiei, intrebat ce business estimeaza in acest an, si in urma parteneriatului cu B&P Braun & Partners.

Ce l-a facut pe Cosmin Alexandru sa faca alianta Brandivia cu B&P Braun & Partners? „M-a atras cel mai mult faptul ca au dezvoltat ideologii in domeniile in care activam, izvorate din piata in care activeaza, si nu din America, sau Eupropa de Vest, ci plecand de la realitatile de business din regiune”.

Va aduce parteneriatul cu B&P si „clienti de retea”? Partenerul companiei spune ca este posibil. „Am inceput sa avem discutii cu clienti si exista o sinergie pe care dorim sa o activam, insa numai perioada urmatoare ne poate spune cu certitudine acest lucru”

Intrebat cu cine se bate pe piata pe care opereaza, Alexandru crede ca nu stie sa aiba un concurent care sa ofere serviciile B&P Brandivia. „Nu stiu daca avem un concurent cu aceeasi oferta de servicii. Oferim o strategie integrata intr-un pachet de servicii care include comunicarea brandurilor, a reputatiei si comunicarea interna, astfel incat totul sa faca parte din „aceeasi poveste”, pentru ca, de foarte multe ori, nu asta se se intampla”. afirma fondatorul.

Explicand lipsa comunicarii pentru ca totul sa faca parte „din aceeasi poveste”, Cosmin Alexandru spune ca aceasta se intampla atunci cand „fiecare se straduieste asa de bine sa si faca treaba lui, incat dedica foarte putin timp celorlalte parti, de care se ocupa altii”.

Potrivit companiei, B&P Brandivia ofera servicii complete de comunicare interna si externa, pentru branduri de produse, servicii, organizatii si lideri de organizatii. Metodologiile noii companii acopera domenii precum Branding, Employer Branding, Brand Community Development, Corporate Social Responsibility, Reputation Management sau Personal Branding. Printre clientii din portofoliul companiei se numara Banca Comerciala Romana, BRD, Petrom, RBS Romania, Rompetrol, UniCredit Tiriac Bank.

 


PUBLICITATE: