Rezultatele cautarii dupa : "inna"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Cu single-uri anterioare de sute de milioane de vizionari youtube, INNA prezinta teaserul albumului YO, primul album in limba spaniola al artistei
Joi, 18 Octombrie 2018
 Chiar de ziua ei, INNA le-a facut fanilor cadou teaser-ul albumului “YO”, in limba spaniola, compus integral de artista care spune povestea acestui album si motivul pentru care a ales sa il compuna, cu imagini din videoclipurile pieselor ce urmeaza sa fie lansate
INNA pentru prima data la Premiile Lo Nuestro alaturi de Thalia, Marc Anthony si J Balvin
Vineri, 22 Februarie 2019
 Artista a fost invitata sa prezinte la Miami premiul “Revelatia anului” la acest eveniment impreuna cu Pedro Moreno si El Bebeto.
INNA a luat cu asalt Virgin Radio
Miercuri, 20 Decembrie 2017
 Artista i-a luat prin surprindere pe matinalii de la Virgin Radio, intr-un moment special, un takeover al cladirii.
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Luni, 23 Octombrie 2017
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
Marketing muzical de sarbatori: INNA pune cele mai de succes piese in Nirvana.
Vineri, 24 Noiembrie 2017
 Pe noul album al artistei Global Records, fanii pot asculta atat single-urile „Gimme Gimme”, „Ruleta”, dar si „Nota de plata” cu The Motans, „Tu si Eu” feat. Carla’s Dreams. In plus, artista va include si alte piese, care vor fi anuntate in curand
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Ambasador roman pe covorul rosu Latin Grammy Awards, alaturi de Luis Fonsi, J Balvin si Maluma
Sambata, 17 Noiembrie 2018
 Prezenta la prestigioare evenimente muzicale internationale, artista Global Records INNA a fost invitata la Latin Grammy Awards, cele mai importante premii din muzica latina, unde a pasit pe covorul rosu alaturi de Halsey, Thalia, Steve Aoki, Diplo, J Balvin, Maluma, Rosalia, Luis Miguel, Luis Fonsi
Record Top Influencers: INNA, 2 miliarde vizualizari pe propriul canal Youtube si 3 miliarde pe toate
Luni, 11 Septembrie 2017
Cu aproape 3 miliarde de vizualizari in total pe Youtube si pozitionandu-se pe locul 73 in lume, romanca a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
Luni, 07 August 2017
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
Global Records traduce muzica si celor cu deficiente de auz. #dincolodesunet, in limbaj mimico-gestual
Vineri, 13 Aprilie 2018
 Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Premiera Range Rover Velar cu Inna. Artista este partener de imagine Tiriac Auto - Jaguar Land Rover
Joi, 25 Mai 2017
Cel mai asteptat model al gamei Range Rover, potrivit Tiriac Auto, va fi prezentat in premiera publicului la Bucuresti, sambata, 27 mai, incepand cu ora 10, la Baneasa Shopping City, in prezenta artistei Inna, partener de imagine Țiriac Auto – Jaguar Land Rover.
INNA, interviu cu Tommy Hilfiger si show in Mexic cu 10.000 de oameni
Vineri, 30 Martie 2018
 Ambasadoarea Global Influencers a fost invitata speciala a show-ului Tommy Hilfiger de la Milano Fashion Week, unde l-a cunoscut personal pe designer si i-a luat un interviu pentru revista ELLE.
Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus MRM // McCann Romania 13 premii si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are...
Cu zeci de milioane de vizualizari singuri ori impreuna cu INNA sau Irina Rimes, The Motans lanseaza Inainte sa ne fi nascut
Marti, 09 Octombrie 2018
 Videoclipul piesei „Inainte sa ne fi nascut” a fost regizat si filmat de NGM Creative (Bogdan Paun – regie si Alexandu Muresan – DoP), cu care The Motans a mai colaborat si pentru alte videoclipuri, iar productia este semnata de video Loops Production.
Investitii de 2 milioane de euro anual in productiile si promovarea proiectelor Global Records
Marti, 23 Iulie 2019
 Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
#1 Hit Radio, ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Luni, 14 Ianuarie 2019
 Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
1 2 3 »