1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017

Credit: Pro TV / PR  

Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,

adplayers.info

1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA la Vocea Romaniei ( Pro TV). Lider de audienta pe toate categoriile de public, show-ul a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, iar Ana Munteanu, Andrada Cretu, Meriam Jane Ndubuisi si Zsuzsana Cerveni sunt finalistele Vocea Romaniei!


Finalistele Vocii Romaniei ( Pro TV). Credit: Pro TV PR.

Show-ul a fost deschis de invitata speciala, INNA, brand-ul si influencer-ul Global Records care a cantat melodiile Nirvana si Ruleta si a prezentat un moment fabulos pe scena celei mai tari competitii a vocilor. Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmarit competitia in care doar vocea conteaza, iar in minutul de maxima audienta de la 20:51, cea mai buna competitie a vocilor a adus in fata televizoarelor peste 1.7 milioane de romani.

Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 6 puncte de rating si 18% share. 





Mai mult in Media, TV,


PUBLICITATE: