INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 

Credit: WWF Romania / Virgin Radio - Youtube

In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat

adplayers. info


Un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat.  Semnata de McCann World Group, in campania The Deforestation Bat, initiata de Virgin Radio si WWF Romania artisti ca INNA, Mihail, Vanotek, The Motans si Grimus feat DJ Shiver au fost primii care au raspuns provocarii si au integrat in cele mai recente single-uri secventa The Deforestation Beat, initiata de Virgin Radio si WWF Romania.

Virgin Radio invita artisti din Romania si nu numai sa integreze beatul in piesele lor, transformandu-se astfel in ambasadori ai campaniei. Secventa poate fi descarcata si de la adresa: https://virginradio.ro/deforestationbeat/

“Ne pierdem padurile. Lumea a auzit de problema, dar nu este constienta de gravitatea situatiei. Cifrele, staticicile, nu ii mai ating. Solutia noastra a fost sa traducem statistica intr-o forma care sa aiba impact asupra publicului. Am vrut sa livram mesajul sub forma de entertainment, nu sub forma de avertismente care, la fel, nu mai sensibilizeaza oamenii.  Alt lucru la care am tinut a fost ca, atunci cand oamenii asculta melodiile remixate cu Deforestation Beat, sa poata sa se implice foarte usor, folosind aplicatia Shazam.” a declarat Catalin Dobre, Creative Director McCann Worldgroup Romania.

3 metri patrati de padure, taiati la fiecare 1,2 secunde

Estimari bazate pe datele furnizate de  Inventarul Forestier National (IFN) arata ca in Romania 3 metri patrati de padure virgina sunt taiati la fiecare 1.2 secunde*.

Pentru a atrage atentia asupra problemei si pentru ca publicul sa se poata implica si sa dea o mana de ajutor, Virgin Radio si WWF Romania impreuna cu publicitarii de la McCann au transformat statistica ingrijoratoare intr-un beat pe care popularii artisti ai momentului si-au remixat cele mai recente hit-uri. Campania mai include si o platforma prin care ascultatorii postului sunt directionati catre aplicatia Shazam pentru donatii.

“Padurea virgina este un hotspot de biodiversitate. Aici avem zeci de mii de specii de animale si plante traind in armonie de sute de ani. Mai mult decat atat, toate acestea, impreuna, fac Pamantul locuibil pentru noi. Faptul ca avem aer respirabil si apa potabila, hrana si spatii de recreere, se datoreaza biodiversitatii, se datoreaza acestor hotspots de biodiversitate pe care trebuie sa le protejam”, a declarat Orieta Hulea, Director WWF Romania.

Din 2012 pana azi, WWF-Romania a evaluat peste 250.000 de hectare de padure si a securizat peste 41.000 de hectare din cele mai valoroase paduri seculare, din 20 de judete ale tarii**.

„Campania transforma ritmul alarmant in care pierdem padurile din Romania intr-un beat usor de identificat, integrat in melodii care fac parte din viata de zi cu zi a tinerilor si care, speram noi, ii va ajuta sa constientizeze o problema grava. In plus, modul de implicare pentru a salva aceste paduri este la un clik distanta, de oriunde ai asculta piesele care au integrat #DeforestationBeat ”, a mai adaugat reprezentantul WWF Romania.

“Se intampla sa pierdem atatea lucruri misto in fiecare zi in tara asta. Și pentru multe dintre aceste lucru nu avem ce face. Odata pierdute nu le mai recuperam. Dar pentru unele putem face ceva. Pentru unele lucruri nu este “prea tarziu”. Noi, Virgin Radio impreuna cu WWF Romania, vrem sa incurajam romanii sa salveze ultimele paduri virgine din Europa. Este o cauza extrem de importanta si credem ca este si de datoria noastra sa ne implicam. Astfel ca am introdus The Deforestation Beat, un remix care transforma statistici in beat-uri puternice. Este foarte simplu sa te implici, doar asculti Virgin Radio, prinzi The Deforestation Beat, iar prin simpla scanare prin Shazam poti dona si salva ultimele paduri virgine din Romania si Europa.“ Ionut Bodonea, Morning Show Host Virgin Radio Romania

Remixurile Pieselor pot fi urmarite si pe Youtube:


INNA - NIRVANA - THE DEFORESTATION BEAT https://www.youtube.com/watch?v=b6qkFFuqNKQ

https://www.youtube.com/watch?v=jwQUOj2mz6c

https://www.youtube.com/watch?v=1uDAhByV1MI

https://www.youtube.com/watch?v=k4b1j-XH_00

https://www.youtube.com/watch?v=cH_XP8Npwh0

McCann Worldgroup Romania are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

Infiintata in anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizatii internationale care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, in peste 100 de tari. Misiunea WWF la nivel global este sa opreasca degradarea mediului inconjurator si sa construiasca un viitor in care oamenii traiesc in armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro

Mai mult in Media, Radio 


PUBLICITATE: