Investitii de 2 milioane de euro anual in productiile si promovarea proiectelor Global Records
Marti, 23 Iulie 2019

Credit: Global Records / Fabrica de PR

Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.

AdPlayers. info

Prima platforma de entertainment full-service de la noi, Global Records investeste anual 2 milioane de euro in productiile si promovarea proiectelor sale, pentru a oferi publicului muzica de calitate, concepte de show originale, talente cool, anunta responsabilii de relatii publice de la Fabrica de PR.

Potrivit agentiei, avand o evolutie semnificativa pentru un label relativ tanar, Global Records isi adjudeca in acest moment rolul de lider in ceea ce priveste topul pieselor difuzate pe posturile TV muzicale de la noi. Totodata, label-ul cunoaste o crestere si la nivelul difuzarilor pe radio, astfel ca la inceputul acestei veri a devenit lider in Top 100 airplay, timp de 7 saptamani consecutiv.

Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale. La inceputul acestei veri, Global Records a condus Top 100 airplay-uri, timp de 7 saptamani consecutiv.

In perioada analizata (18 mai – 6 iulie), aproximativ 24 % din muzica difuzata pe posturile de radio este semnata de Global Records. Ceea ce inseamna ca artistii label-ului sunt in acest moment cei mai difuzati si ascultati artisti romani pe radio. Astfel, din analiza Topului 100 airplay saptamanal reiese ca cei mai difuzati artisti ai momentului sunt The Motans, Irina Rimes, Delia, Carla’s Dreams, INNA, Vanotek, Minelli, Sickotoy, toti artisti Global Records.

Piesele care s-au auzit cel mai des la radio in aceasta perioada sunt „Poem” (The Motans feat. Irina Rimes), „Ramai” (Delia feat. The Motans), „Mariola” (Minelli), „Te vas” (INNA), „Luna” si „Ne topim” (Carla’s Dreams), „Cherry Lips” (Vanotek feat. Mikayla), „Addicted” (Sickotoy feat. Minelli), „Touch me” (Antonia).


Investitii de 2 milioane de euro in prodictiile sale audio-video si in promovare proiectelor

Cu un portofoliu larg de producatori si compozitori, servicii integrate de productie muzicala, studiouri de inregistrare, productie video, project management, marketing si PR, radio & TV pluggers, licensing sau music publishing, Global Records este un business care si-a creat un model de operare de tip ecosistem.

Anual, label-ul investeste 2 milioane de euro in prodictiile sale audio-video si in promovare proiectelor sale. De la beat la hit, viata unei piese trece prin mai multe etape, integrate de Global Records intr-un sistem in-house: artisti, compozitori si producatori, studiouri proprii de inregistrare, sesiuni de creatie pentru artisti si producatori, echipe de productie video, project management, licentiere, campanii social media si digitale, publishing, legal, dar si un mix de marketing 360° si influencer marketing.

Evolutia pieselor Global Records pe radio si TV in piata muzicala romaneasca este una semnificativa, label-ul cunoscand una dintre cele mai rapide si dinamice cresteri. Daca in Top 10 piese ale anului 2017, conform Mediafrest, Global Records avea 4 piese, in 2018 label-ul este prezent in acelasi top cu nu mai putin de 7 piese. De asemenea, Global Records este lider absolut si la nivelul pieselor difuzate pe posturile TV muzicale, incepand din 2018 si pana in prezent. 

Sub brandurile Global Records, Global Booking si Global Talent United au luat nastere unele dintre cele mai difuzate piese romanesti, cele mai spectaculoase concerte sau campanii si proiecte speciale cu artisti.

Printre evenimentele de top ale anului 2019 marca Global Records se numara „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams la Romexpo in fata a 8500 de oameni, un show senzational cu scena imensa, concept industrial, efecte pirotehnice, „The Motans Grand Concert” de la Arenele Romane, show magic cu o premiera la Bucuresti prin sistemul de sonorizare D&B GSL, cel mai performant model de sunet, adus in tara special pentru acest eveniment, dar si primul concert 5GANG, un record absolut la Arenele Romane, cu 10.000 de spectatori, in doua spectacole consecutive, sold out. 

Mai mult in Entertainment, Ambasadori de Brand, Influencers, PR


PUBLICITATE: