Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus MRM // McCann Romania 13 premii si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018
Miercuri, 05 Decembrie 2018

 

Credit: MRM // McCann Romania

Opt campanii KFC, Vodafone si Coca-Cola i-au adus 13 premii 
MRM McCann Romania si titlul de Agentia Anului la Internetics 2018

Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar si Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.

Adplayers.info

MRM//McCann Romania a castigat pentru a treia oara  Agentia Anului in cadrul galei de premiere a celei de a XVIII-a editii Internetics.

MRM//McCann Romania a castigat marele titlu cu 13 premii pentru 8 campanii si 3 clienti diferiti. Cele 8 premii de Aur si 5 de Argint au fost castigate pentru campaniile: “StudyCoing” si “Social ME” pentru clientul KFC; “Scrolling through life” pentru clientul Vodafone; “Artists are calling”, “INNA cans musical album”, #samefeeling, “Holidays are coming back. Again.” dar si Instagram Page pentru clientul Coca-Cola.

De asemenea titlul de Clientul Anului a revenit pentru a doua oara consecutiv clientului KFC.

“A castiga pentru a treia oara consecutiv Agentia Anului la Internetics este pentru mine o onoare si dovada ambitiei si a perseverentei de care au dat dovada acesti oameni minunati din agentie” a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann Romania.. „M-am bucurat ca atat proiectele cu o importanta componenta tehnologica precum Studycoin , dar si proiectele de content si real time marketing au surprins juriul si au primit recunoasterea pe care o meritau.”

“2018 a fost un an plin de schimbari in MRM, mai ales in departamentul de creatie. Un an in care am construit o echipa noua, ne-am restructurat, ne-am dezvoltat noi capabilitati” a adaugat  Simona Suman, Creative Director MRM//McCann Romania. „ In tot acest timp, am continuat sa lansam campanii mari si vizibile pentru clientii nostri, iar recunoasterea lor de catre colegii de industrie nu poate decat sa ne bucure. E un boost binevenit care ne inspira pe toti sa continuam pe acelasi drum si in 2019.”

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group: “Digitalul reprezinta pentru KFC un teritoriu de dezvoltare strategica, iar acest lucru se transpune in toate campaniile pe care le gandim. De aceea, ne bucuram foarte mult ca acestea sunt recunoscute de catre profesionistii din industria locala de publicitate online. Faptul ca obtinem a doua oara consecutiv distinctia de Clientul Digital al Anului la Internetics ne valideaza dorinta de a ne concentra in continuare pe zona de tehnologie si marketing de continut alaturi de partenerii nostri de la MRM // McCann Romania”

McCann Worldgroup Romania are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, MasterCard Europe, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

 


PUBLICITATE: