Rezultatele cautarii dupa : "vacanta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Cu 2 ani de Free Communication, Iulia Goaga pleaca la GMP PR
Vineri, 08 Mai 2009
 Cu sapte ani in presa in perioada (1999-2006), si doi ani si jumatate de Free Communication, Iulia Goaga paraseste Free Communication pentru GMP PR
Concorde Courier si primul milion de euro dintr-o bicicleta
Marti, 02 Iunie 2009
 La 29 de ani, Victorino Dutu este fondatorul Concorde Courier o companie de curierat cu 210 autovehicule, 170 de biciclete si 65 de scutere pornita de la pasiunea mersului pe...
''Daca ne suparam pe spoturile Cava D’Oro, sa ne suparam si pe Garcea si programele Vacanta Mare''Adrian Tuluca ( Propaganda), AdPlayersCritic
Joi, 08 Mai 2008

Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

Paul Radu, CFO Initiative, neaga o despartire de Octav Popescu
Vineri, 05 Iunie 2009
 “Apreciem perseverenta deja celebra a echipei adplayers.ro pentru a aduce in atentia industriei lucruri mai putin cunoscute. Din pacate, de data aceasta, au picat in capcana unei pure speculatii.” Paul Radu (foto Golden Drum), CFO Initiative Romania
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

PR
De la egal la egal in 35 sucursale Romexterra Bank
Miercuri, 17 August 2005
Pana la sfarsitul acestui an, banca vrea sa deschida inca 5 sucursale si sa ajunga astfel la un numar de 40 de unitati operationale pe tot teritoriul tarii
Alina Stanciu a parasit pozitia de PR Director de la Grey
Luni, 29 Ianuarie 2007
Fosta sefa a departamentului de relatii publice s-a despartit de Grey Worldwide Romania dupa ce a ocupat timp de doi ani postul de PR Director al agentiei de publicitate
Brands & Bears continua Winchester de placere
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Brands&Bears incalta Scholl cu o promotie
Miercuri, 22 Iunie 2005
"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie – 20 august
Meditatii pentru parinti la radio, cu vedeta TV Simona Dragomir (fosta Balanescu)
Miercuri, 25 Iunie 2014
 Noua cucerire a postului de radio Itsy Bitsy va realiza emisiunea “Meditatii pentru parinti
Pitch si eveniment TLC de 100.000 EUR
Luni, 24 Ianuarie 2011
 Evenimentul de lansare TLC a fost organizat de grupul Millenium Communications impreuna cu Luna Promotions dupa o licitatie la care au mai participat Headvertising si Men In Black
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
Mugur Mihaescu - Vacanta Mare, (alias Garcea): ''Am vazut si eu reclama (Cava D’Oro n.r) care sincer, mi se pare foarte misto''
Luni, 12 Mai 2008

AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro: Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

Finans Credit Ipotecar mareste perioada de rambursare cu Maximize
Joi, 09 Iunie 2005
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult, si nu ramai cu nimic, Bradut Florescu, din Thailanda
Joi, 15 Octombrie 2009
 „Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
Ad’Or 2006: Paste Fericit!
Joi, 20 Aprilie 2006
Dupa o saptamana de pacate si una a patimilor, festivalul de publicitate ne ureaza in felul sau Paste Fericit, facand posibila inregistrarea online a lucrarilor
Raluca isi ia ramas bun. In Ghencea Militar 3 pana luni, 12 octombrie, la pranz.
Sambata, 10 Octombrie 2015
 Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
« 1 2 3 4 5 »