1 sendvis pe minut vandut in cea mai aglomerata zi a anului. OMV Data Center.
Luni, 27 August 2018
 

Credit: OMV data Center / Rogalski Damaschin PR

Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.

adplayers.info

Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.

In lunile de vara, cele mai spectaculoase cresteri ale vanzarilor din benzinarii le inregistreaza categoria... sendvisurilor! Potrivit ultimei analize OMV Data Center, numarul sendvisurilor consumate de cei care se indreapta spre destinatii de vacanta este de doua ori mai mare decat in restul anului, anunta responsabilii de comunicare ai companiei.

Potrivit analizei, in fiecare zi, zeci de mii de romani aleg sa isi inceapa concediul cu o gustare proaspata, de la OMV. Sendvisurile pregatite pe loc sunt principala alegere a celor aflati in drum spre mare sau munte, urmate indeaproape de apa si bauturi racoritoare, care cunosc si ele cresteri importante de vanzari in lunile de varf ale verii, iulie si august. Astfel, in perioada iunie-iulie-august, cererea de sendvisuri in statiile OMV se dubleaza fata de alte luni ale anului, benzinariile ”vedeta” pentru acest tip de produse fiind cele in drum spre destinatii de vacanta, precum cele aflate pe autostrazile A2 si A1.

„Din punctul meu de vedere, exista doua caracteristici ale acestor sendvisuri care ii indeamna pe clienti sa le aleaga in detrimentul preparatelor din restaurant: rapiditatea prepararii si mix-ul inedit de ingrediente proaspete si gusturi. Faptul ca, in cea mai aglomerata zi a anului, una dintre statiile OMV a vandut un numar record de sendvisuri, adica unul pe minut, ne demonstreaza ca retetele noastre sunt cu adevarat pe gustul romanilor”, a declarat Chef Samuel le Torriellec, creatorul retetelor de sendvisuri din reteaua OMV.

Vanzarile de racoritoare inregistrate in statiile OMV sunt dominate de bauturile carbogazoase de tip cola, care detin o pondere de 25% din total, urmate indeaproape de energizante: 19%. De altfel, unul din doi soferi romani prefera bauturile carbogazoase atunci cand se pregateste pentru drum; 44% din vanzarile de bauturi din statiile OMV sunt reprezentate de cele carbogazoase. In acelasi timp, lunar romanii cumpara din statiile OMV un numar de sticle de apa echivalent cu ¼ din populatia Bucurestiului.

Pe timpul verii, cele mai mari cifre in ceea ce priveste vanzarea de sendvisuri si bauturi racoritoare au inregistrat-o benzinariile OMV amplasate pe autostrada ce leaga litoralul de Capitala (OMV A2 – km 49 si OMV A2 – km 111), respectiv statia amplasata la km 41 a autostrazii A1 (Bucuresti – Pitesti). De asemenea, produsele din cele doua categorii, bauturi racoritoare si gustari rapide, au inregistrat un volum important de vanzari si in statiile amplasate in principalele orase pe care soferii le tranziteaza in drumul spre destinatii de vacanta: Cluj, Bucuresti sau Brasov.

OMV Data Center este primul instrument de analiza a comportamentelor si tendintelor manifestate de soferii din Romania, avand scopul de a evidentia si corela factorii ce influenteaza comportamentul in trafic.

Reteaua de statii OMV includea, la sfarsitul lunii iunie 2017, peste 2000 de unitati de distributie carburanti, in 10 tari. In Romania, prima statie OMV a fost deschisa in 1999, iar reteaua OMV numara in prezent 153 de statii. Cele 153 de statii OMV sunt operate de OMV Petrom, parte din grupul austriac OMV. De asemenea, grupul OMV Petrom opereaza si OMV din Bulgaria si Serbia.

Statiile OMV - We Care More ofera, pe langa carburantii OMV MaxxMotion care sprijina performanta motorului, o gama variata de servicii aditionale: cafea si produse de gastronomie VIVA, servicii moderne de spalare auto, plata facturilor, polite RCA auto, livrare flori, transfer de bani catre celelalte locatii.

Mai mult in Cercetare, Research


PUBLICITATE: