Rezultatele cautarii dupa : "spun"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Humanitas Bookfest: peste 85.000 EUR
Luni, 26 Iunie 2006
Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
Prospero elibereaza un nou Tuborg
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
Tino Furtuna lanseaza Factor interactiv
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
Mai bine acasa cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
O vena de ajutor, donarii de sange
Joi, 15 Iunie 2006
Brands & Bears a dat "o vena" de ajutor creativa pentru posterul "Fa un gest impotriva mortii! Doneaza sange!" pentru Ziua Internationala a Donarii de Sange (14 iunie)
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Sapte oameni noi la Y&R / Team
Marti, 13 Iunie 2006
Cu trei angajari pentru media, Nicolae Laita, Media Director, Y&R / Team Advertising a declarat: "Partea de media a afacerii noastre a cunoscut o crestere extraordinara in ultimele cateva luni, si cu siguranta tendinta va continua in urmatoarea perioada"
PR, 23
Den Braven adera la Concepto
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex 
BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
400.000 de bucuresteni la Festivalul International Tuborg
Marti, 06 Iunie 2006
Autorii spun ca "vedetele cu guler alb" ale evenimentului au fost Carlsberg Elephant si Tuborg Fine Festival, sortimentul de bere creat special de organizatori pentru cele zece zile de sarbatoare
GAV|Scholz&Friends premiata la World Media Festival, Hamburg
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
Seful IRSOP, Petre Datculescu scoate Cercetarea de Marketing
Vineri, 02 Iunie 2006
Petre Datculescu, Director IRSOP Market Research & Consulting este autorul titlului "Cercetarea de Marketing", cea mai recenta aparitie Brandbuilders ce are ca subtitlul "Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia"
Schimbari la varful Saatchi & Saatchi
Vineri, 02 Iunie 2006
Cristina Oanta (foto) a fost numita Managing Director Saatchi & Saatchi si Paula Hotea -Client Service Director, Radu Florescu urmand sa se ocupe, din pozitia de CEO de dezvoltarea si strategia Saatchi&Saatchi, ZenithMedia (media), Saatchi & Saatchi X (BTL si shopper marketing) si Pantone Studios (productie)
Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Cannes Lions 2006 a crescut cu 12.5%
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
Starlink a castigat Adevarul
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici