Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006

Leo Burnett comunica noul Bergenbier.Leo Burnett comunica noul Bergenbier.Leo Burnett comunica noul Bergenbier.Leo Burnett comunica noul Bergenbier

( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )

Leo Burnett semneaza campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier. Pe langa spotul TV „Pisoii”, campania de publicitate este sustinuta, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing.

Spotul „Pisoii” a fost produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean si este difuzat in perioada 5-25 iunie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.

Masculinitatea Bergenbier

Creativii agentiei de publicitate spun ca ideea creativa pe care se construieste noul spot reconfirma masculinitatea marcii Bergenbier: “Barbatii observa, in general, numai detaliile care ii intereseaza - si oricine stie la ce s-a uitat de fapt un barbat  inainte sa-i spuna unei femei “ce ochi frumosi ai!” explica Irina Burlan, Copywriter, Leoo Burnett.

Creativii spun ca s-au gandit la ce s-ar uita un barbat care e pus sa filmeze doua femei intr-un moment foarte siropos: intalnirea dintre un motan si puii sai nou-nascuti. Dar la ce se uita un barbat mai exat? ”la femei, la sani si forme, la meciul de la televizor si la berile reci aduse de gazda”, este de parere Irina Burlan. „ Iar printre detaliile interesante pentru barbati, si-a gasit locul si noua eticheta, care fac noua sticla de Bergenbier mai aratoasa si mai masculina”, spune copywriter-ul agentiei.

Autorii

Echipa Interbrew care s-a implicat in derularea proiectului a fost formata din Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier; Cosmin Toma - Marketing Executive Bergenbier.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei: Irina Burlan – Copywriter; Alexandru Icodin – Art Director; Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Bogdan Naumovici – Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Roman Tolici – Chief Illustrator Officer; Laura Georgescu –Baron – A/V Production Director

Pozitionarea Leo Burnett

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.

.Leo Burnett comunica noul Bergenbier

.

AdFile Info:

Nume lucrare: Pisoii

Agentie: Leo Burnett&Target

Oras: Bucuresti

Advertiser: Interbrew

Brand:Bergenbier

Produs/categorie: Bere/bauturi nealcoolice

Brand Manager:Liviu Irimia

Marketing Manager / Director: Stefan Teodorescu

Nume Campanie: Prietenii stiu de ce

Data primei difuzari/aparitii: 5 iunie

Piete distributie (Tari): RO

Tara productie: RO

Limba: romana

Tip / Tipuri media: TV, presa, internet

Durata (TV): 30 secunde

Slogan: Prietenii stiu de ce

Account Manager / Director: Roxana Dumitru

Strategie Campanie: Laurentiu Semeniuc

Client Service Director:

Creative Director: Bogdan Naumovici

Art Director: Alexandru Icodin

Copywriter: Irina Burlan

Regizor: Radu Muntean

Producator: Laura Georgescu-Baron

Casa productie A/V:Multimedia Est

Editor Imagine (TV):  Tudor Lucaciu

Companie editare Imagine:

Post Productie A/V:

Ilustratie (Print, altele):

Director Strategie Media:           

Account Planner: Victor Stroe

Agentie Media: Universal McCaann

Media:

TV: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.


PUBLICITATE: