Tino Furtuna lanseaza Factor interactiv
Marti, 20 Iunie 2006

Tino Furtuna lanseaza Factor interactiv

.

( AdPlayers.ro Iulian  Toma iulian.toma@adplayers.ro )

Unul din putinele studiouri de productie publicitara din piata care ofera clientilor sai o solutie integrata pentru productie (productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica), asa cum se pozitioneaza studioul condus de Tino Furtuna, pana de curand Film Factor, se numeste de acum Factor si a capatat o noua identitate si o noua imagine online, interactiva ( www.factor.ro ) .

Tino Furtuna lanseaza Factor interactivTino Furtuna: „la nivelul de tehnologie februarie-martie 2006”

“Investitiile pe care le-am facut în echipamentele de productie si post-productie  ne certifica faptul ca suntem una dintre putinele case de productie romanesti care detine echipament world class, la nivelul de tehnologie februarie-martie 2006”, declara Tino Furtuna (foto), General Manager Factor.

Campania de rebranding si caderea „filmului” din nume, s-a impus, spun oficialii Factor, datorita dezvoltarii gamei de servicii oferite, spun reprezentantii studioului. Dupa cum precizeaza ei, studioul ofera astazi clientilor sai solutia integrata pentru productia de spoturi video, filme de companie, grafica 3D si 2D, sound design, muzica si spoturi audio.

Tino Furtuna lanseaza Factor interactivDupa cum precizeaza Tino Furtuna, pentru AdPlayers,  Factor lucreaza cu majoritatea agentiilor de publicitate din Romania. Printre ele, se numara nume precum Cohn & Jansen, DDB Bucharest, Publicis, Foss, Free Communications, Funky Business, Gavrila&Asociatii, GMP, Global Media,  Grey, Headvertising, Image Promotion, Lowe , Maximize, McCann Erickson, Millenium Communication, Next Cap, Ogilvy, Propaganda, Punct, Red Cell, Scala JWT, Starlink, Violet, Young&Rubicam sau BMP.

Factor si-a început activitatea pe piata de productie muzicala în anul 1995 sub conducerea lui Tino Furtuna purtand numele de Holograf Advertising. În 1999, studioul se dezvolta prin crearea Film Factor prin care se asigura servicii de productie/post-productie video si grafica. Studioul care se numeste din acest an Factor, studioul devine „una din putinele case de productie publicitara din piata care ofera clientilor sai solutia integrata pentru productie (productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica)”, spun oficialii companiei conduse de Tino Furtuna.

Monitorizare online si interactivitate cu productia

Oficialii studioului mai spun ca lansarea site-ului (www.factor.ro ) aduce cu sine si o premiera în Romania. Acesta dispune de o sectiune specializata pentru relatia cu clientii (Project Management Module) prin care acestia pot urmari evolutia proiectelor în mod securizat cu user name si parola proprie. Datorita acestui serviciu, spun reprezentantii casei de productie, clientii pot sa comunice direct cu Factor si sa intervina în derularea proiectului.

Posibilele modificari solicitate de catre client  se executa  instantaneu, spun ei, fapt care duce  la scurtarea timpului dedicat post-productiei. Departamentul de Traffic Management si Producer Management urmareste în permanenta fluxul intern al lucrarilor si ofera clientilor status-ul on-line al lucrarii.  Solutia integrata oferita de casa de productie Factor mai include, printre altele,  si posibilitatea lucrului cu regizori si directori de imagine straini, precum si casting autohton sau din strainatate.

Echipamente

Potrivit casei de productie, echipamentele de post-productie provin de la liderii mondiali din domeniu. Astfel, editarea materialelor se realizeaza cu Avid Adrenaline, Avid Elite SDI, Avid Xpress Pro HD, Beta Digital, Beta SP, DV cam. Pentru grafica 2D si 3D se folosesc After Effects si Combustion, respectiv 3ds Max, Maya, iar compositing-ul se executa cu Shake. Partea audio se produce în doua studiouri independente si utilizeaza tehnologii Pro Tools HD3 Accel, Pro Tools Mix, Pro ToolsDigi 002 si 002 Rack, Focusuite Red Series, Lavry Blue, Mackie DXB.


PUBLICITATE: