Seful IRSOP, Petre Datculescu scoate "Cercetarea de Marketing"
Vineri, 02 Iunie 2006

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Seful IRSOP, Petre Datculescu scoate Cercetarea de MarketingSub semnatura fondatorului si directorului IRSOP - Petre Datculescu, editura Brandbuilders a anuntat aparitia titlului “Cercetarea de Marketing”.

Asa cum spune si subtitlul “Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia”, promotorii noii aparitii editoriale sustin ca aceasta este o lucrare de mare calibru, ce ofera toate resursele necesare proiectarii, realizarii si interpretarii unei cercetari de marketing sau de opinie publica. Cartea dezbate pe larg, spun reprezentantii editurii, problemele cu care se confrunta marketingul, referitor la psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.

Recomandari bazate pe cercetari IRSOP

Potrivit editurii Brandbuilders, recomandarile si solutiile avansate in aceasta carte se bazeaza pe standarde profesionale inalte si pe criterii de practica eficienta, desprinse de-a lungul multor ani de cercetare in cadrul IRSOP, institutul privat, specializat in cercetarea de marketing si in sondarea opiniei publice condus chiar de catre autorul titlului. Cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat in practica de zi cu zi a marilor companii.

Cuprinzatoare si plina de observatii pertinente, “Cercetarea de Marketing” constituie, asa cum subliniaza reprezentantii editurii, o lucrare obligatorie pentru toti cercetatorii din domeniul stiintelor sociale aplicative, pentru managerii si specialistii care lucreaza in departamentele de marketing ale firmelor, in agentiile de publicitate, in domeniul relatiilor publice si al comunicarii.

Autorul

Petre Datculescu este psiholog si doctor in psihologie al Universitatii din Bucuresti. De la incheierea studiilor, a lucrat neintrerupt in cercetarea sociala si psihologia aplicativa. In 1990, a creat IRSOP, un institut privat, specializat in cercetarea de marketing si in sondarea opiniei publice. In prezent, Petre Datculescu este directorul IRSOP Market Research&Consulting.


PUBLICITATE: