Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006

Lowe semneaza cursa TNT

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Lowe & Partners a semnat cea mai recenta campanie derulata in perioada aprilie – mai pentru TNT Romania. Sub titlul „Pare imposibil sa fii cel mai mare si cel mai rapid in acelasi timp.”, campania vrea sa ilustreze exact contrariul, folosindu-se de cursa unui elefant ce alearga alaturi de niste ogari.

Target si obiective

Campania se adreseaza persoanelor din mediul de afaceri, principalele beneficiare ale serviciilor de curierat, care, pentru a face fata solicitarilor propriilor clienti si celor ale concurentei, spun reprezentantii Lowe, au nevoie de performantele unui serviciu premium. Potrivit agentiei de publicitate, obiectivele campaniei realizate de Lowe pentru TNT au fost de a comunica pozitia de lider real al pietei si de a pozitiona brandul TNT in mintea consumatorilor ca o companie de incredere, ce ofera deopotriva servicii nationale si internationale.

Oana Radu, Lowe: ”Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca”

„Liderul face posibil ceea ce pare imposibil” spune Oana Radu, Account Manager Lowe. „Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca de curierat. Si ca orice este posibil, cu TNT ”, adauga ea.

Semida Duriga, Copywriter, Lowe adauga: „Este bine sa comunici ca esti lider, este greu sa o faci fara sa pari arogant. Simbolurile din regnul celor care nu cuvanta articulat, dar ale caror calitati sunt recunoscute fara probleme, par mult mai potrivite pentru a „indulci” tonul”

Asa motiveaza creativii ca au ajuns la elefant si la ogari. Iar rezultatul este un fel de „The Big, the Fast and the Leader”, cred ei. „Un film intreg intr-o singura imagine. Deci se poate pastra mesajul strategic fara sa-l exprimi rece si excesiv de tehnic. Pe trompa mea!”,

„Vorbim despre lucrurile pe care le cunoastem cel mai bine: despre spiritul de competitie si despre lupta cu limitele”, sustine Dumitru Ionescu, Country Sales & Marketing Manager, TNT Romania. „Fireste, invingatorul are argumente forte si ...calca apasat si cu pasi mari”.

Autorii

Din partea TNT Romania, echipa care a creat campania este formata din Dumitru Ionescu (Country Marketing & Sales Director), Mirela Nemtanu (Marketing Coordinator), Monica Anita (Marketing Specialist) si Camelia Ionescu (Marketing Assistant) .

De la Lowe & Partners Romania au participat Semida Duriga (Copywriter), Mihai Popa (Art Dircetor), Mihai Coliban (Creative Director), Irina Stanciulescu (AV Producer), Adrian Docea (Strategy), Oana Radu (Client Service) din partea Lowe Romania.

Productia a fost semnata de studioul Crioca.


PUBLICITATE: