Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006

Affichage vrea locul 2 in Romania

( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Affichage vrea locul 2 in Romania„Obiectivul principal, conform strategiei de dezvoltare a Affichage Romania, este sa ocupam locul 2 in clasamentul companiilor de outdoor romanesti, in urmatorii doi ani de zile”, a afirmat Lucian Palaz (foto), CEO, Affichage Romania, intr-o conferinta de presa, organizata ieri, cu sprijinul McCann PR.

Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, Affichage Holding a achizitionat Churchill View, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania la inceputul acestui an. Cu si peste 100 de ani de experienta de publicitate outdoor si Affichage are in Elvetia un numar de 663 angajati si 75% din piata de outdoor si 95.000 de fete de expunere. Compania genereaza in Elvetia 90% din veniturile totale ale grupului, 300 milioane franci elvetieni (aproximativ 192 milioane EUR). Board-ul de conducere Affichage Romania este format din: Christian Kauter - President,  Madelaine Linter - Membru, Lucian Palaz – Vice-president.

Affichage vrea locul 2 in RomaniaMadelaine Linter (foto) – Membru in board-ul de conducere al companiei a afirmat ca Affichage a achizitionat Churchill View pentru ca grupul este interesat de dezvoltarea companiei in Europa de Est si Europa de Sud Est. Oferind ca exemplu achizitionarea unei companii din Grecia avand o cifra de afaceri de numai 1.5 milioane EUR, oficialul Affichage a motivat ca grupul nu a fost interesat neaparat de o cota de piata si marimea companiilor achizionate, cat de dorinta de a fi prezent pe o piata interesanta in aceasta zona a Europei.

Affichage: 17% cota de piata in Romania

Cu o cota de piata in Romania de 17%, potrivit companiei, fosta Churchill View, astazi Affichage Romania, este liderul de piata pe segmentul panourilor 6x 3 metri (F18), cu o retea nationala formata din 800 de fete de expunere. Compania isi doreste sa devina lider de piata in calitate si flexibilitate.

In acest moment, compania detine panouri in 45 de orase din Romania si peste 1500 de locatii. Principalele tipuri de panouri deservite de reteaua Affichage sunt cele pe suport de tip „Billboard” si „Backlit” pe dimensiunile: 6x 3 m (F18), 5,04 x 2,38 m(F12), 3,2 x 2,4 m (F8).

Affichage vrea locul 2 in RomaniaManagement-ul Affichage Romania este asigurat de Lucian Palaz - Chief Executive Officer, Elvira Munteanu (foto) - Chief Operating Officer si Head of Sales Department, Octavian Lungu - Head of Media Department si Ionut Rosoiu - Head of Logistic Department.

Reprezentantii Affichage Romania au anuntat ca lanseaza un nou concept de publicitate outdoor, menit sa impuna noi standarde si sa contribuie la dezvoltarea industriei outdoor romanesti. Reprezentantii companiei promit o selectie a locatiilor de expunere in functie de marcile promovate si locatia dorita, servicii de mentenenanta, rapoarte saptamanale de monitorizare, instalarea si postarea reclamelor in 24 de ore, in Bucuresti.

„Conceptul global de mobilier stradal”

Obiectivul principal al companiei este sa contribuie la dezvoltarea industriei OOH, oferind profesionistilor in domeniul „out of home” accesul la know how-ul Affichage Holding prin training-uri si studii de piata, sustin oficialii companiei. In noua abordare a publicitatii OOH, Affichage Romania spune ca este pregatita sa introduca pe piata romaneasca de outdoor conceptul global de mobilier stradal, oferind simultan eficienta advertising-ului si serviciu public.

„Tinta noastra principala este calitatea, in toate activitatile noastre, de la conceptul global de mobilier stradal, dezvoltat in armonie cu arhitectura urbana a diferitelor orase, si calitatea amplasamentelor selectate pana la munca de zi cu zi, ce implica instalarea profesionista si mentinerea in stare excelenta a panourilor ce se pot deteriora din cauza conditiilor meteorologice.”, afirma Christian Kauter, CEO Affichage Holding

Affichage Holding

Affichage (www.affichage.ch ) a fost fondata la Geneva in 1900 si este lider de piata in publicitatea outdoor elvetiana. Imaginea posterului in armonie cu locatia este principala lor grija. Elvetia, unde outdoorul ocupa peste 15% din volumul total al publicitatii, este taramul posterelor prin excelenta, spun cei reprezentantii grupului. Affichage este singurul furnizor care acopera intreg teritoriul Elvetiei cu reteaua sa de postere: toate zonele, regiunile si orasele - fara exceptie, indiferent de limba.


PUBLICITATE: