"Mai bine acasa" cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Mai bine acasa cu Alexandrion.Mai bine acasa cu Alexandrion.Mai bine acasa cu Alexandrion.Mai bine acasa cu Alexandrion

( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )

Papaya Advertising deruleaza o noua campanie de imagine pentru Alexandrion. Noul spot TV „Mai bine acasa” se deruleaza pe televiziune, la TVR1, pe toata dura CM Fotbal 2006 din Germania, sustin oficialii agentiei de publicitate.

Mai bine acasa cu Alexandrion„Faptul ca Romania nu s-a calificat la Campionatul Mondial are ca rezultat o scaderea interesului in jurul meciurilor, daca este sa privim logic lucrurile”, este de parere Robert Tiderle (foto), General Manager si Creative Director, Papaya Advertising. „Pe de alta parte, faptul ca sunt 6 ore de fotbal pe zi, inseamna ca nu poti trece cu vederea in totalitate ceea ce se intampla (ma refer la targetul masculin, bineinteles)”.

„Macar putem sa bem”

Campania pleaca de la ideea ca nu este chiar asa rau sa ramai acasa. „Sa fii martor la jocul unor echipe ca Togo, Trinidad Tobago, Coreea de Sud, Iran, Arabia Saudita, Coasta de Fildes si altele, cand Romania nu este acolo, este super frustrant, spun creativii de la Papaya. „Asa ca, daca a murit capra noastra, de ce nu ne-am bucura si de decesul caprei vecinilor - noi stam acasa, dar macar putem sa bem”, spune Tiderle.

„Cu un pahar de coniac bun in mana, mai ca uiti ca Romania a ramas acasa si poti sa te transformi in suporterul oricarei echipe”, sustin reprezentantii agentiei de publicitate. „Am vrut un mesaj optimist si usor rautacios (romanescul "Asa le trebuie". Hai Togo, hai Noroc!”

Actiunea spotului

Trei “telespectatori” urmaresc meciurile CM fotbal din Germania:

“Asadar, dragi telespectatori ne aflam la marele meci Coreea de Sud – Togo.

In Germania, masuri de securitate fara precedent, Toate pub-urile sibarurile sunt inchise si vanzarea Bauturilor alcoolice interzisa, pe o raza de 10 km in jurul stadioanelor (“I’auzi ba” - telespectatorii).

Mai mult suporterii care se prezinta la stadion dupa ce au baut, nu vor putea sa intre si, s-ar putea sa-si petreaca seara la inchisoare”

Final:

“Cateodata e mai bine sa ramai acasa”

Packshot:

(Pe fundalul sonor “hai Togooo” (al unuia dintre telespectatori)

“Alexandrion va prezinta cele mai bune momente ale cupei mondiale.

In fiecare zi, la ora 24:00”

AdFile info:

Numele lucrarii: Alexandrion  - Mai bine acasa

Client si brand: Alexandrion Grup Romania

Agentia de publicitate: Papaya Advertising

Copywriter: Robert Tiderle

Art Director: Dan Samoila

Creative Director: Robert Tiderle

Regizor: Razvan Marculescu

Imagine: Alex Sterian

Casa de productie: Abis Studio

Producator: Stefan Angheluta

Agentia de media: Papaya Advertising

Media Planner: Roxana Panturoiu

Media folosite: TV (TVR 1, pe durata campionatului mondial de fotbal)


PUBLICITATE: