Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006

Initiative Worldwide are blog

( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )

Una dintre cele mai mari retele de media din lume - Initiative Worldwide, are blog. Membra a grupului de marketing si comunicare Interpublic a hotarat sa ia parte la marele „concert” mondial al blogurilor odata cu demararea World Cup 2006 si este disponibil la adresa Bloginitiative.com (www.bloginitiative.com ).

Jucator important in media mondiala, Initiative Worldwide nu a luat aceasta decizie intamplator in preajma World Cup 2006. Reteaua de media urmareste indeaproape competitia sportiva prin intermediul Viewer Track, un instrument dezvoltat de catre divizia Initiative Futures a retelei pentru urmarirea audientei mondiale a competiei. Bloginitiative.com anunta deja, printre altele, ca specialistii Initiative asteapta o audienta record a Campionatului Mondial de Fotbal aflata la linia de start in Gemania.

Dincolo de continutul sau cu siguranta interesant pentru cei care urmaresc evolutia comunicarii de la marea competitie a fotbalulului mondial, Bloginitiative.com spune ca acest instrument de comunicare a depasit cu mult latura de „jurnal personal”, asa cum spun, uneori rautacios, cei care nu vor sa-i recunoasca decat o parte din merite.

Cand vor fi subliniate meritele corporate ale unuia dintre cele mai in voga instrumente de comunicare si in Romania, nu stim inca. Tot ce stim este ca produsele media romanesti sunt ceva mai sensibile la valurile blogului, fiind tot mai prezente inclusiv in acest spatiu al comunicarii elctronice, usor de administrat chiar si de catre elevii de liceu, sustin cei mai „batrani” promotori ai blogului.

In Romania, blogul corporate este la inceput. Multe dintre companiile active in marketing si comunicare recunosc, uneori „neoficial”, acest mijloc de comunicare online. Pe de alta parte, comunicarea companiilor romanesti, inclusiv din comunicare, este „mutilata” de lipsa unei elementare prezente pe web, multe dintre ele preferand metoda tonelor de comunicate de presa postate cu generozitate de catre altii, fara cheltuieli din bugetul companiei pentru dezvoltarea si intretinerea propriei imagini pe internet.


PUBLICITATE: