Rezultatele cautarii dupa : "publicul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Primul episod Aniela (Acasa TV): 6,3 rating, si 19,1% cota de piata in target urban, femei, 15-49
Marti, 15 Septembrie 2009
 La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
ADOR 2009: Neparticiparea unor agentii nu este explicabila Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO
Luni, 14 Septembrie 2009
 Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Hope si Faith ( Kanal D ) a inceput cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul comercial
Miercuri, 05 August 2009
 A treia serie Hope si Faith a debutat la Kanal D cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul 18-49 ani, urban
Kanal D – 100.000 de lei amenda, OTV - 20.000 lei
Joi, 25 Iunie 2009
 Postul de televiziune Kanal D a luat astazi o amenda in cuantum de 100.000 lei, iat OTV una de 20.000 pentru incalcarea legislatiei privind continutul audiovizual
Poveste de familie (Kanal D) pe locul III, in publicul 18-49 urban
Vineri, 19 Iunie 2009
 Pe intervalul orar pe care s-au suprapus (19:29 – 19:54), cu o cota de piata de 10.2% si un rating de 2.3% “Poveste de familie” s-a clasat ieri pe locul trei in topul preferintelor telespectatorilor
1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
Fata lui Tata (Kanal D) – primul loc pe 18-49, urban, duminica, 10 mai
Luni, 11 Mai 2009
 Emisiunea gazduita de Cove (Gabriel Coveseanu) a inregistrat duminica o cota de piata de 15,9%  (aproximativ 300.000 de telespectatori,...
20% cota de piata in Prime Time de Pasti la Pro TV
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Regina (Acasa TV) 23-26 feb: 10,6 puncte de rating, 21,1% cota de piata
Marti, 03 Martie 2009
 Potrivit datelor de audienta Jfk  de Acasa TV, telenovela “Regina” (Acasa TV) a ocupat in saptamina 23-26 februarie 2009,...
Dots Combinatii: creatie Propaganda, media Starcom
Luni, 02 Martie 2009
 Produs de Propaganda, spotul Dots Combinatii se difuzeaza prin agentia de media Starcom din 26 februarie
Happy Hour – cea mai mare audienta de la lansare: 9,5 % rating si 26,7% cota de piata
Sambata, 21 Februarie 2009
 Cu 9,5 % rating si 26,7% cota de piata, emisiunea lui Maruta a inregistrat joi, 19 februarie, cea mai mare audienta de la lansare si pana in prezent
“Fata lui Tata (Kanal D) a batut “Noaptea Erorilor (Antena 1) pe 18-49 ani, urban
Marti, 17 Februarie 2009
Potrivit Kanal D, editia emisiunii „Fata lui tata” difuzata duminica, 15 februarie, a inregistrat cele mai bune audiente de la lansare cu o cota de piata de 16,4% si un rating de 7.6%
Regia Cable Direct reprezinta AXN SCI-FI si ANIMAX
Luni, 09 Februarie 2009
 Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
1 milion de euro pentru integrarea diviziei de business Realitatea-Catavencu
Miercuri, 04 Februarie 2009
 “ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu