Supercupa Romaniei a adus Pro TV audiente si GRP-uri per spot de doua ori mai mari decat Antena 1
Marti, 20 Iulie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma)

Pro TV si-a dublat audienta si implicit numarul de GRP-uri pentru un spot difuzat in  transmisia Supercupei Romaniei, comparativ cu urmatorul clasat - postul de televiziune Antena 1 din grupul Intact.

Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%, ceea ce inseamna ca aproximativ 1 din 4 romani au vizionat Supercupa Romaniei.

Cifre apropiate de rating (indice de audienta) si cote de piata au fost inregistrate si in randul publicului urban (all urban) cu 7,9% rating si 22,9% cota de piata, respectiv in publicul national, peste 4 ani: 7,3 % rating si 22,1 % market share.

Varful de audienta al meciului a fost inregistrat cu un minut inainte de incheierea transmisiei (23.12), cand se executau loviturile de departajare (11 metri), atunci cand Pro Tv a avut un rating de 11,4% in publicul cuprins in segmentul de varsta 18-49 urban, si cota de piata (36,6%) – ceea ce inseamna ca mai mult de unul din trei romani care se aflau in fata televizorului in acel moment se uitau la Pro TV.

In acelasi interval orar (20:31 – 23.13), Antena 1 inregistra tot in randul publicului 18-49 urban, un rating de 3,6% si cota de piata de 12,2%. Audiente mai modeste au avut Kanal D cu rating de 1,9% si cota de piata de 6,4%, postul public TVR1 cu 1,8% rating respectiv 6,1% market share, si National TV cu indice de audienta de 1,4% si 4,9% cota de piata. 

Mai mult in Audiente


PUBLICITATE: