Ingerii AdPrint 2010 la judecata echipelor de creatie
Marti, 30 Martie 2010


FOTO: captura AdPlayersTV

 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Nu-i usor sa critici AdPrint, si nici nu ai avea cum sa demolezi ultima reduta a promovarii publicitatii in Print. Participare internationala, juriu cu directori de creatie de la agentii cu renume mondial, premii valoroase. Se vorbeste, asadar, de bine despre festivalul international dedicat reclamelor „tiparite” nascut in Romania. 

Merita spus totusi ca, pe langa laude, nu putine sunt si criticile unor agentii locale care fie nu participa, fie nu castiga premii. AdPrint a devenit in ultima vreme o competitie pe cat de importanta prin participarea internationala, pe atat de putin premianta pentru agentiile locale. Din fericire insa, AdPrint 2010 a fost ceva mai darnic cu cele 4 premii pentru echipe de creatie din agentiile romanesti.

Cativa oameni de creatie, prezenti sambata seara la gala de premiere AdPrint 2010, au fost trasi deoparte doua-trei minute de AdPlayers, pentru a culege cateva cuvinte, la cald.

Titi Amzar (Print Magazin): Ogilvy Paris premiata la Bucuresti
Titi Amzar, Director Editorial la Print Magazin, este impresionat de nivelul festivalului de astazi, competitie care face ca mari agentii de publicitate internationale ca Ogilvy Paris sa fie premiate de AdPrint, la Bucuresti. Departe de a fi partinitor in jocurile de culise ale creativitatii romanesti, nefiind nici unul dintre participantii cu lucrari, Amzar este designer in publicitate din 1993 si unul dintre cei care au contribuit la identitatea grafica a festivalului in urma cu 11 ani.

Claudiu Dobrita (Grey): Locatia unde trebuie sa aiba loc AdPrint este Bucuresti
Claudiu Dobrita, Creative Director la Grey Bucharest, seful echipelor de creatie care au smuls doua premii la AdPrint 2010, saluta decizia organizatorilor de a face editia din acest an la Bucuresti, locatie in care, spune el, trebuie sa se desfasoare un astfel de festival. Omul de creatie subliniaza importanta unui premiu de print, in conditiile in care o agentie mare locala scoate anual din productie mii de astfel de lucrari de creatie.

Adrian Preda ( Tempo ): Agentii mari ca Saatchi & Saatchi sau Graffiti BBDO nu au luat nimic
Impresionat de festival este si Adrian Preda, Director de creatie la Tempo Advertising, parte a uneia dintre echipele de creatie premiate desemenea la editia din acest an. Preda completeaza ca premiul castigat la AdPrint este important, aducand printre argumente si faptul ca mari agentii de publicitate romanesti cum sunt Saatchi & Saatchi sau Graffiti BBDO, nu au urcat sambata seara pe scena festivalului.

Andrei Tripsa (Propaganda): AdPrint este important pentru intreaga industrie
Andrei Tripsa, Creative Director la Propaganda, care impreuna cu echipa sa de creatie a castigat deasemenea un trofeu, sustine si el ca un premiu la AdPrint este foarte important pentru echipa agentiei de publicitate, cat timp printre castigatorii festivalului se numara lucrari si agentii premiate la Cannes Lions. Tot din aceasta perspectiva, directorul de creatie Propaganda este de parere ca un inger la AdPrint ar trebui sa fie la fel de important pentru intreaga industrie, nu numai pentru agentia din care face parte.

Mihai Gongu (Graffiti BBDO): Avem nevoie de AdPrint
Chiar daca echipa de creatie pe care o conduce nu a fost premiata in acest an, la randul sau Mihai Gongu, Creative Director la Graffiti BBDO, agentie de publicitate cu echipe premiate in alti ani de festival, este convins ca avem nevoie de AdPrint.

„Filmele martor” ale video-reportajelor le veti vedea incepand de maine in AdPlayersTV, cea mai noua sectiune care va completa continutul cu care v-ati obisnuit in AdPlayers, de aceasta data in continut video, si livrat atunci cand relevanta evenimentelor si sustinerea sponsorilor o vor permite. Pentru ca AdPrint De aceasta data acestea sunt sustinute 

Intr-o lume in care oamenii agentiilor de media sunt rupti de realitate ingroapand in fiecare zi sansa publicitatii in presa scrisa sau outdoor, doar pentru ca o parte din publicul presei scrise a migrat pe Internet sau pe Mobil, video reportajele AdPlayersTV la AdPrint 2010 sunt sutinute de AdPlayers si FATCAT Entertainment, studio de productie video fondat de Ioachim (Kim) Ciobanu, fiul celebrului si regretatului Ilarion Ciobanu.

PUBLICITATE: