DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010

DONCAFE, "Simte Bogatia Gustului”. 
Agentie de creatie: Leo Burnett 
Agentie de media: Mediaedge:cia

( AdPlayers, Iulian Toma ) 

Bugetul investit de Doncafe in marketing si comunicare se ridica la 4,5 Milioane EUR pe an dupa cum a afirmat astazi Marius Melesteu, General Manager al Strauss Romania, la evenimentul de lansare al noii campanii de imagine „Simte Bogatia Gustului”. 

Intrebat de AdPlayers, Razvan Mircea, Marketing Director al companiei, nu a dezvaluit bugetele adminstrate de agentii pe diverse expertize de comunicare.

Estimat la un fee de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online de acelasi grup de comunicare, in timp ce contul de media este administrat de Mediaedge:cia (mec), iar bugetul de relatii publice este in portofoliul agentiei Image. Website-ul doncafe.ro este dezvoltat de Infinit Solutions.

Evaluata la peste 80.000 EUR, noua productie TV a campaniei de imagine o are ca protagonista pe Maia Morgenstern, actrita care a primit propunerea in urma unei cercetari in publicul tinta .

La aceste costuri se adauga onorariul actritei nedezvaluit dar estimat pentru AdPlayers de Marius Melesteu drept unul corect pentru piata de publicitate romaneasca.


Noul spot Doncafe
 


PUBLICITATE: