Rezultatele cautarii dupa : "pRO"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din România, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze în "ilegalitate"
Marti, 22 August 2006
Divizia de internet a trustului MediaPro "urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare", afirma Orlando Nicoara (foto), General Manager al companiei
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Vineri, 28 Iulie 2006
"Proiectul legislativ numit 'Lege privind organizarea si exercitarea profesiei de designer' este toxic pentru dezvoltarea industriei designului si a comunitatii profesionale a designerilor din România", spune Cristian "Kit" Paul (foto), Designer, Creative Director, Brandient, companie dedicata consultantei în strategie si design de brand
Miercuri, 26 Iulie 2006
QB Promtion, agentia BTL infiintata de Razvan Warinschi, Manging Partner, care inregistra anul trecut o cifra de afaceri de 1.680.000 EUR, deruleaza campania integrata de reduceri de vara pentru Galeria Comerciala Feeria
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Joi, 13 Iulie 2006
"Aceasta lege nu ar trebui sub nici o forma inaintata legislativului" se pronunta Bogdan Branzas, fondator, director de creatie si CEO al Branzas, intr-o serie de pozitii sub numele AdPlayersForum Branding, despre "Legiferarea activitatii de designer?"
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: