Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006

Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom.Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom.

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Noile Milli „Ispite cu fructe” lansate de Friesland Foods la sfârsitul lunii iunie sunt promovate printr-un nou spot TV semnat de agentia Ogilvy&Mather, anunta oficialii agentiei din cadrul Ogilvy Group, condus de Manuela Necula. Campania a început pe 24 iulie si se desfasoara inclusiv în luna septembrie. Spotul este difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media (media buying) fiind asigurate de agentia Starcom.

Producatorii mai sustin ca cele doua iaurturi cremoase din gama „Ispita fructelor”, Iaurtul Super Cremos Duo si Iaurtul Super Cremos în straturi reprezinta o noutate pe piata de lactate din România, fiind singurele iaurturi cu fructe care au partea de fruct separata de cea de iaurt.

Mesajul campaniei

Potrivit agentiei, spotul comunica inovatia produsului Super Cremos Duo – atât în ceea ce priveste ambalajul, compartimente DUO, cât si compozitia produsului, o combinatie interesanta de fructe si iaurt cremos. În opinia autorilor, executia TV valorifica la maxim avantajul competitiv al acestui iaurt, faptul ca fructele si iaurtul cremos se afla în doua compartimente separate, oferind consumatorului libertatea de a gasi singur „combinatia perfecta” prin plierea compartimentului de fructe peste iaurt.

Target

Potrivit agentiei Ogilvy, spotul se adreseaza în special targetului Milli – femei active între 25-35 de ani, “care au grija sa cumpere pentru familia lor cele mai bune si mai naturale produse, si care vor sa îsi ofere si lor un moment de rasfat”.

„Noul desert Milli provoaca imaginatia fiecaruia dintre noi. Astfel s-a nascut ideea cu fluturele obtinut prin plierea unei coli de hârtie cu o pata de culoare în mijloc”, a declarat Dragos Ioja, copywriterul Ogilvy&Mather - agentia care s-a ocupat de realizarea spotului.”La filmare, fetita, personajul principal al spotului, a fost extrem de entuziasmata de acest tip de “pictura”, de aceea a intrat foarte bine în pielea personajului, iar spotul a fost filmat cât ai zice ‚Milli’”,

Autorii

Echipa Friesland Foods care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Tudor Turcu David – Brand Manager si Razvan Orbulescu - Director de Marketing.

Conform agentiei, echipa Ogilvy&Mather implicata în proiect este formata din: Raluca Galeata - Account Director, Dragos Ioja - Copywriter, Dinu Gojan – Senior Art Director, Razvan Giurcaneanu – A/V Producer, Razvan Capanescu – Creative Director. Regizor: Eduardo Vasquez.

AdPlayersFile Milli / Friesland Romania

Milli este un produs Friesland Foods România, cel mai mare producator de pe piata laptelui proaspat din tara noastra, potrivit oficialilor companiei. Friesland Foods comercializeaza în România marcile Milli, Oke, Dots si Completa. Pe lânga brandurile internationale detinute de grup, filiala din România detine si brandurile Napolact si Napoca.

Friesland a intrat pe piata româneasca la începutul anului 2002, prin achizitionarea companiei olandeze Nutricia Dairy & Drinks, companie ce detinea în acel moment în tara noastra societatile Somesana din Satu-Mare, Belcar din Timisoara si pachetul majoritar la S.C.I.L., Tîrgu- Mures. Din 2004, Friesland Foods Romania este si actionar majoritar la Napolact, Cluj-Napoca.

Una din primele 10 companii de produse lactate din lume, Friesland Foods, este o companie olandeza cu o istorie de peste 125 de ani. Friesland are filiale în Europa, Asia, Africa si America de Sud, iar produsele sale sunt prezente în peste 100 de tari. Compania are 16.400 de angajati si în anul 2005 a avut o cifra de afaceri de 4,4 miliarde EUR.

Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom

AdFile Info:

Nume lucrare: Milli Duo

Agentie: Ogilvy & Mather

Oras: Bucuresti

Advertiser: Friesland Foods Romania

Brand: Milli

Produs/categorie: Milli/lactate

Brand Manager: Tudor Turcu-David

Marketing Director: Razvan Orbulescu

Nume Campanie: Ispita Fructelor

Data primei difuzari/aparitii: 24 iulie

Piete distributie (tari): România

Tara productie: România

Limba: româna

Tip / Tipuri Media: TV

Durata (TV): 25 sec

Slogan: La fel de natural ca si grija

Account Director: Raluca Galeata

Strategie Campanie: Ogilvy

Client Service Director: Gina Leu

Creative Director: Razvan Capanescu

Art Director: Dinu Gojan

Copywriter: Dragos Ioja

Regizor: Eduardo Vasquez

Casa productie A/V:  Rollin Film

Regizor: Eduardo Vazquez

DOP: David Carretero

Post Productie A/V:Rollin Film

Voce: Andreea Margineanu

Actori/ Personaje: Mama - Andreea Uceanu / Fetita - Stephanie Deanna Ungureanu / Tatal - Octavian Stefan

Efecte Speciale:Rasterpoint - Camil Tulcan

Director Strategie Media: Carmen Chipuc

Account Planner: Adrian Patârlageanu

Agentie Media: Starcom

Media (detaliu)

TV: Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2

Presa scrisa: -

Radio: -

Outdoor: -


PUBLICITATE: