ARBOmedia și ThinkDigital au finalizat procesul de consolidare și lansează cea mai amplă ofertă cross-media disponibilă pe piața din România
Vineri, 19 Decembrie 2025

Demarat la inceputul acestui an, in urma procesului de integrare cele două companii vor opera sub brandul ARBOmedia ca o singură entitate, incepand cu ianuarie 2026.

AdPlayers.ro / News

ARBOmedia și ThinkDigital au finalizat cu succes a procesului de integrare a operațiunilor de business, proces demarat la inceputul acestui an, confirmand faptul că cele două companii vor opera sub brandul ARBOmedia, ca o singură entitate, incepand cu ianuarie 2026, anunța managementul companiei.

Finalizarea procesului de fuziune, demarat incă din martie 2025, marchează un pas strategic major pe piața de media și publicitate și permite astăzi lansarea celei mai ample și complexe oferte de media integrată disponibilă in prezent in Romania.

ADVERTISING - Cea mai extinsă ofertă cross-media din piață

Noua structură ARBOmedia reunește, intr-un singur portofoliu coerent, canale și formate complementare, oferind brandurilor și agențiilor acces la un mix de media unic pe piața locală, care include:

influencer marketing;

online display - local și național premium;

programmatic advertising;

podcasting;

newsletter;

in-game advertising;

radio și TV local;

OOH și DOOH;

presă scrisă locală;

media de limbă maghiară;

evenimente și proiecte integrate in orice mix din cele enumerate mai sus. 

Potrivit ARBOmedia, această abordare permite construcția unor campanii relevante, scalabile și adaptate consumului real de media, intr-un context in care audiențele nu mai pot fi tratate eficient prin canale izolate.

Echipă consolidată și management integrat

ARBOmedia va opera cu o echipă de peste 30 de profesioniști, cărora li se adaugă colaboratori specializați, in funcție de proiecte și verticale de comunicare.

Structura de management reunește echipele consolidate ale celor două organizații, fiind coordonată de Alin Alecu și Andreea Pistrițu, cărora li se alătură Dragoș Stanca și Cristina Cucuiu, intr-o formulă de conducere care reflectă complementaritatea experienței acumulate de-a lungul timpului.

„Finalizarea acestui proces este mai mult decat o fuziune operațională; este un pariu strategic pe viitorul comunicării, un viitor in care brandurile au nevoie de coerență, relevanță și integrare reală, nu de soluții fragmentate. ARBOmedia devine astăzi o platformă cross-media solidă, construită pe experiență, tehnologie și ințelegerea profundă a pieței locale” a spus Alin Alecu, Director General, ARBOmedia.

„Viitorul nu aparține canalelor luate separat, ci construcțiilor editoriale și comerciale inteligente, care traversează media și comunități. Noua structură ARBOmedia, care primește un upgrade major prin contribuția colegilor cu care am construit Thinkdigital, răspunde exact acestei realități: una in care relevanța se caștigă prin context, nu prin volum” a adaugat Dragoș Stanca, acționar majoritar Thinkdigital.

Lider cross-media pe piața de publicitate din Romania

Prin finalizarea fuziunii și lansarea ofertei unificate, ARBOmedia iși asumă rolul de lider cross-media pe piața romanească. Portofoliul unificat al celor două companii poate fi consultat pe scurt aici / varianta multimedia se poate vedea aici.

Fondată in 1997, ARBOmedia activează neintrerupt pe piața de publicitate din Romania de aproape 30 de ani.

De-a lungul timpului, compania a pus la dispoziția clienților săi rețele consolidate de media, incepand cu rețeaua de publicitate in presa scrisă (din 2003), continuand cu cele de display online, radio și TV local și pană la rețeaua de influencer marketing, lansand constant noi proiecte și dezvoltand noi soluții de comunicare adaptate evoluției pieței și consumului de media la nivel local și național.

ThinkDigital este prezentă pe piața romanească din 2007, activand exclusiv in zona publicității digitale.

Compania a construit rețele premium și a inovat constant, fiind de-a lungul timpului partenerul preferat al unor jucători globali precum Meta sau Microsoft. ThinkDigital a inițiat și a dezvoltat piața locală de Programmatic Advertising incă din 2012, contribuind decisiv la maturizarea ecosistemului digital din Romania. Compania a fuzionat, de-a lungul timpului, cu alți doi playeri locali importanți: Q2M Interactive (2013) si AdEvolution (2015) iar in anul 2023 operațiunea de performance marketing a Thinkdigital a fost integrată cu cea a Data Revolt.

Mai mult in Business, Parteneriate și Achizitii, 


PUBLICITATE: