
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Western Union a trimis (rapid) pe piata, din luna august, noua campanie de comunicare si noul spot a carei realizare este semnata de echipa Western Union Turcia si Leo Burnett Londra. Potrivit oficialior de comunicare filmarile s-au efectuat īn Ucraina.
Spotul a fost pregatit pentru Europa de Est si este parte din noua campanie de comunicare Western Union. Dupa cum sustin cei de la Western Union, Romānia este prima tara īn care se difuzeaza spotul, urmānd ca, pāna la sfārsitul anului, sa se lanseze īn majoritatea tarilor din Europa de Est.
Local, noua campanie de comunicare Western Union va continua prin creatii īn print, outdoor si materiale pentru punctele de vānzare, dezvoltate local de Leo Burnett Romānia, agentie cu care compania si-a īnceput colaborarea din anul 2004. Punctual, pe proiecte de BTL , Western Union colaboreaza si cu Mercury Promotion, au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro reprezentantii de comunicare ai Western Union.
Pāna la sfārsitul anului
Spotul va fi difuzat īn Romānia pāna la sfārsitul anului īn varianta de 30 de secunde. Īn prezent, el este difuzat pe posturile Antena 1, Pro TV si Realitatea TV. Agentia de media prin care se va derula campania Western Union īn Romānia este Starcom.
Potrivit companiei, noua comunicare pune accent pe rapiditatea transferului de bani si pe numarul mare de locatii, avānd īnsa o īncarcatura emotionala mult mai mare, iar conceptul vizual si mesajele vin sa īntareasca si sa sustina, īntr-un mod mult mai clar, mesajul celei mai recente campanii de imagine Western Union, Its so much more than money, spun ei.
ConceptulContinutul este articulat pe situatii din viata reala, spun oficialii Western Union, unde perechea care īsi trimite bani, trimitator si primitor, īsi regaseste armonia si unitatea folosind serviciul de transfer de bani Western Union. Aceasta pereche este reprezentata fie prin soti, frati, parinti si copii, fie prin prieteni apropiati.
Adaptat la noul context social, īn care migratia fortei de munca este foarte mare, spotul prezinta personaje din tari si medii diferite. Emotiile pe care acestia le traiesc sunt asemanatoare: departarea de cel drag, dorinta de a-i fi alaturi la greu, de a-i face surprize placute si de a-l asigura atāt de suportul sau moral cāt si de cel material. Īnglobānd toate aceste trairi, serviciul Western Union devine mai mult decāt o simpla trimitere de bani catre cei dragi.
Īn Romānia, dupa cum precizeaza oficialii Western Union, serviciul de transfer de bani este disponibil īn peste 2.800 de locatii ale agentilor Angelo Costa Ro Group SRL, Banca Romāneasca Membra a Grupului National Bank of Greece, Banca Transilvania, Bancpost, BRD Groupe Société Générale, Posta Romāna, Raiffeisen Bank.
.
.
.




