Cris-Tim revine la "Îti place sa manânci sanatos"
Marti, 12 Septembrie 2006

Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos.Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos.

Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Cris-Tim retransmite consumatorilor “Îti place sa manânci sanatos” - mesajul marcii din noua campanie de comunicare. Dezvoltata cu ajutorul agentiei Leo Burnett, imaginea Cris-Tim - liderul pietei mezelurilor din România, potrivit companiei, este comunicata în media prin agentia Starlink, începând de vineri, 8 septembrie.

Campania se deruleaza pe TV (Pro Tv, Antena 1, Acasa Tv, Prima Tv, Pro Cinema, Euphoria Tv, National Tv si Antena 3), radio, presa si prin actiunile de promovare din magazine.

Îti place sa manânci sanatos

Potrivit producatorului si procesatorului de carne, în anul 2002, sub acelasi slogan “Îti place sa manânci sanatos”, campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim a condus rapid catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi, ceea ce reprezinta capacitatea maxima de productie la acea vreme, spun reprezentantii de marketing ai companiei.

Marca Cris-Tim  este solidara cu consumatorii sai preocupati de alimentatia sanatoasa; este marca de încredere, care apartine unui producator de mezeluri responsabil, primul din categoria sa. De aceea prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi”, afirma pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Lidia Vasile - Marketing Communication Manager.

Concept

Autorii campaniei spun ca spotul TV, “Steluta” evidentiaza afectiunea mamei pentru copilul ei, atentia acordata fiintei dragi, preocuparea intensa pentru binele ei. Povestea din noua campanie de imagine este, dupa cum spun ei, o situatie din viata reala, care are mare încarcatura emotionala si forta de a transmite mesajul marcii Cris-Tim.

Oficialii de comunicare sunt de parere ca echipa din agentie care s-a ocupat de noua campanie de imagine Cris-Tim si-a gasit resursele strategice si creative într-un mod foarte la îndemâna, dar si eficient în acelasi timp: în copilaria membrilor sai. “A fost nevoie doar de câteva amintiri din copilarie care vorbeau despre relatia speciala pe care o are orice mama cu copilul ei si noua campanie Cris-Tim a prins contur”, conchid promotorii noii campanii.

Autorii

Echipa Cris-Tim care a initiat si supervizat noua campanie de imagine a marcii este formata din Cristian Ungureanu- Marketing Director, Lidia Vasile - Marketing Communication Manager, Cristian Bura - Media Manager, Anca Tiron - Junior Category Manager.

Echipa agentiei Leo Burnett a fost formata din: Bogdan Naumovici – Creative Director,Petru Cuciuc – Senior Art Director,Bogdan Costin – Senior Copywriter, Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director, Raluca Borascu – Strategic Planner, Bogdan Petrovici - Audio/Video & Photo Production Manager, Roxana Dumitru – New Business Director , Diana Oanta – Brand Communication Manager, Ioana Stirbulescu – Junior Brand Communication Executive.

Spotul a fost realizat cu sprijinul casei de productie Castel Film.

Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos

AdFile Info:

Nume lucrare: “Steluta”

Agentie: Leo Burnett

Oras: Bucuresti

Advertiser: CRIS-TIM

Marketing Director -Cristian Ungureanu        

Marketing Communication Manager -Lidia Vasile  

Media Manager -Cristian Bura

Junior Category Manager -Anca Tiron                  

Produs/categorie: alimentare

Nume Campanie: “Steluta”

Data primei difuzari/aparitii: 8 Sept. 2006

Durata spotului: 40”; 30” si 15”

Piete distributie (tari): România

Tara productie: România

Limba: Româna

Tipuri media: TV (Pro Tv, Antena 1, Acasa Tv, Prima Tv, Pro Cinema, Euphoria Tv, National Tv si Antena 3), radio, presa si prin actiunile de promovare din magazine.

Slogan: : “Îti place sa manânci sanatos”.

Creative Director– Bogdan Naumovici

Senior Art Director –Petru Cuciuc

Senior Copywriter –Bogdan Costin

Research & Strategic Planning Director –Razvan Matasel

Strategic Planner –Raluca Borascu

Audio/Video & Photo Production Manager -Bogdan Petrovici

New Business Director –Roxana Dumitru

Brand Communication Manager –Diana Oanta

Junior Brand Communication Executive – Ioana Stirbule

Casa productie: Castel Film

Producator: Costin Rantes

Regizor: Eduardo Vasquez

Agentie Media: Starlink

 

AdPlayersFile Cris-Tim

Conform reprezentantilor de comunicare Cris-Tim, mezelurile sunt produse în patru fabrici specializate, la Filipestii de Padure (Prahova). În cele  patru unitati de productie distincte se obtin specialitatile si suncile, produsele crud-uscate, pateurile si mezelurile fiert-afumate.

Cris-Tim a alocat în acest an peste 6 milioane de euro, pentru marirea spatiului de productie de la 9.000 de metri patrati la 15.000 de metri patrati, dupa ce anul trecut a mai investit 12 milioane de euro. Noile fabrici, sustine compania, asigura o crestere a capacitatilor de productie, care vor ajunge pâna la 160-170 de tone în acest an, sustin oficialii de comunicare.


PUBLICITATE: