Rezultatele cautarii dupa : "pRO"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 18 Decembrie 2006
											
											Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
										Joi, 14 Decembrie 2006
											
											Agentia locala MSA organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate – editie Speciala de Sarbatori la Cluj Napoca, pachetele de sponsorizare catre parteneri în valoare de aproximativ 14.000 - 15.000 EUR fiind devorate în doar 5 zile
										Luni, 11 Decembrie 2006
											
											Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
										Luni, 11 Decembrie 2006
											
											Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
										Vineri, 08 Decembrie 2006
											
											Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
										Miercuri, 06 Decembrie 2006
											
											Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
										Miercuri, 22 Noiembrie 2006
											
											Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
										Luni, 13 Noiembrie 2006
											
											Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
										Marti, 07 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
										Vineri, 03 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
										Marti, 24 Octombrie 2006
											
											Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
										Luni, 23 Octombrie 2006
											
											Motivând "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners România a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
										Luni, 23 Octombrie 2006
											
											Teddy Dumintrescu pastreza functia de Presedinte si CEO pentru toate companiile grupului Publicis, din care mai fac parte, pe lânga agentia de publicitate, si Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare si Optimedia
										Miercuri, 18 Octombrie 2006
											
											Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
										Luni, 16 Octombrie 2006
											
											Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
										Joi, 05 Octombrie 2006
											
											Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
										Miercuri, 04 Octombrie 2006
											
											Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
										Marti, 03 Octombrie 2006
											
											În suprafata de aproximativ 500 mp si aflat în plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria româna de publicitate
										Miercuri, 20 Septembrie 2006
											
											Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
										Marti, 12 Septembrie 2006
											
											"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















